Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Åh takida! En riktigt lång biffig alfahane som bryter på på finska så hoppar Vanilla upp och ner och tindrar med ögonen och erbjuder diarrémassage till höger och vänster;)
Åh takida! En riktigt lång biffig alfahane som bryter på på finska så hoppar Vanilla upp och ner och tindrar med ögonen och erbjuder diarrémassage till höger och vänster;)
Men vänta nu, om man tänker att det kanske finns något bättre så är man ju inte kär?! Då är det ju ändå ingen ide att starta ngt för man vill väll inte bara nöjda sig liksom för att slippa vara själv eller?! Jag skulle aldrig nöja mig med det.
Niklas: Ah
Niklas: WTF skaffade du killar på kryssningen utan att visa oss?!!! Jisses riktigt dåligt!
Niklas: Man är inte bög för att man suger av en kompis! Råd till dig nästa gång du går ut kanske
Ah så det var inga hetingar och Hey killen i hytten var väll 24år i te 22år... Och ja bartendern var jäkligt het. Fy att jag inte vet vad han heter, då hade jag stalkat upp honom på FB och fortsatt mitt no1 classy flirtande (läs bedyra att varken jag och Lemonina lider av könssjukdomar
)
Niklas Ja det var synd
hahaha han och hans kompis kallade oss för vårdcentralen efteråt. Typiskt dåligt tecken
Takida: Hahaha jisses har du fortfarande lucköppning?! Tänkte inte på att du var så full fast så var du väldigt ofta bortsprungen också
Jag höll mig riktigt lagom full hela natten faktigst
gött! Men jisses vad tidigt ni skulle sova!!! Tanken är ju att man äter frukostbuffe innan man lägger sig, inte efter
Nää men den köper man på plats sörru
Takida: Oh ja näst efter Niklas var du det
Fast jag och Lemmo lyckades också få en hel del ragg, nu drev vi förvisso mest med dem dock men det är alltid kul det med hahaha