Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Takida: Nä inte på att flirta , på att ragga killar
Takida: Nä inte på att flirta , på att ragga killar
Visma: Haha fy vad hemskt! Vi käkade räkmacka iaf
Men tror frukosten öppnar 06:30 så då hade du bara behövt hålla ut i 1,5 timme ju
Takida: Hahaha hur raggade du upp honom då?
Takida: Hahaha det fungerar alltid. Jahaha jag körde på min "Hej vi är ett lesbiskt par, har du lust att ha trekan med oss" Detta är sååå kul! Killarnas reaktion är "Fan jag har flickvän men vänta... Eh nää tyvärr jag kan inte... fan gå inte... Jag måste tänka..." Hahaha så kul!!! Om de är med på noterna så säger man att man är ett lesbiskt par som vill ha barn och är för fattiga för att åka till Danmark och vill utbyta tjänster, trekant mot sortiment
hihihi typ samma reaktion där "Nej, Fan... Vänta... Jag måste tänka, hur? fan, måste tänka..." Hahahaha
Takida: Det tvekar jag inte en sekund på att du skulle
JM: Det där sista tror jag inte du skrev va...
Förklara dig då, gärna kortfattat...
Fy fan vad detta kommer svida i morgon! Drog igenom alla mina olika träningsmoment jag brukar köra (har ett minigym hemma med löpband, pilatesboll och olika sorters vikter). Jag har ökat nästan 10kg i vikt sen i början av sommaren
En chock!!! Har kört igenom kroppen från topp till tå och kommer bara äta supernyttigt nu i en månad. Sen måste jag ge upp mina mumsiga cigaretter också
Det kommer vara en tråkig Vanilla närmsta månaden och jag kommer vara så le på lax, kvarg, broccoli och kyckling
Hahaha men men vad gör det kommer nog vara sjukt nöjd efteråt...
Så nu har jag fått gnälla riktigt ordentligt
Cocacola: Åhhh ska bli så spännande när du söker sen
Håller tummarna och hejjar på dig!!! Har du gjort HP förut?
Ulfas: ASG! Det är Lemonina som kört slut på dem jag har avverkat Eskilstuna
AK5an blir till att ha i Stockholm om jag blir antagen efter fystesten