Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 19:27:08 följande:
    Mm... skulle vara rätt kul att se bild på alla, iaf de som hänger i tråden mer permanent...

Vi får väl inboxa varandra i så fall
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-19 19:42:54 följande:
    Ja ska vi göra  de?   Ang vad man säger om sex..jag brukar säga att jag vill para mig!Flört

Typ,Ska vi gå och para oss?  Men de är nog bara jag som uppskattar det  HE HE

Vilka paranötter Tungan ute
  • Glädje58

Jag har mycket nötter hemma, för mycket faktiskt. Fick slänga ett fyrtiotal för någon månad sedan Rynkar på näsan

I dag köpte jag nio påsar pinjenötter, gott att ha i sallad

• Glädje58

Jag funderar på det här med att para sig. Om jag vill vara lite smart och ragga upp en kvinna för att para oss. Är det parapsykologi man ska använda sig av då?

• Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-19 21:22:03 följande:
    Sån humor gillar jag ;)
    Snyggt.

Tack snälla du Solig

Hur var det nu, humor kan vara sexigt?

• Glädje58
    Anonym skrev 2012-04-19 21:25:07 följande:
    Är också ganska ny på det här med nätdejting. Ligger i skilsmässa, det förhållandet varade i 10 år och jag är inte jättegammal nu så jag var rätt ung sist jag skulle försöka dejta någon. 
    Men det är just det jag vill... dejta. Jag letar lnte efter en ny mannen i mitt liv, utan vill dejta och sen hoppas man väl att Han finns där ute någonstans men det är ingen brådska. Händer det så händer det.
    Men jag tycker det är svårt... Jag är reggad på HP och visst skriver jag med folk där... Men jag vet inte, tycker det går trögt som bara den...  

Hej anonym Glad

Var det du som skrev för någon/några dagar sedan?

Hur långt har du kommit i skilsmässan? Bor ni ihop?
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-19 21:41:14 följande:
    Jag och en kille har bestämt att vi ska ses och ha en hångelkvällTungan ute haha, jag är knäpp jag vetSkrattande
    Vette tusan bara när jag ska hitta tiden att träffa honom...  Men den som väntar på något gott.... 

Hångel som är så gött Flört   Se nu till att skapa tid
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 21:39:40 följande:
    Humor är jättesexigt! Iaf om killen har lika sjuk humor som jag! Drömmer

Vad gillar du för humor?
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 21:48:12 följande:
    Jag ÄLSKAR Monty Python. Jeff Dunham med sina dockor är också sjuuuukt kul!

Ja de är grymma Skrattande

Sen gillar jag The Office, även Extras. Har du sett någon serie som heter Portlandia?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!