Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-11-08 16:21:30 följande:
    Idag trillade polletten ned på det nya jobbet nu känner jag mig säker på vad jag ska göra och hur man gör det. Konstigt hur man kan tänka att man aldrig kommer lära sig jobbet för att sedan två dagar senare känna att det är en pice of cake
    Fan vad gött Lemmo {#emotions_dlg.flower}
  • Vanilla ice queen

Humor, bra sådan brukade jag nappa på i presentationer. Fast det första jag gjorde var att kolla på bilden och sen gå in och kolla längden sen om det var ok så läste jag pressen.

• Vanilla ice queen

Oh yeh Lemmo, du jag och Takida. Sisters in bussiness
    Nä men seriöst, en kille som föredrar skogspromenader och mys i soffan framför krogen är nog ingen kille för mig. Fast det är ju inte kul att gå ut jämnt men man kan ju inte sitta inne och häcka heller

• Vanilla ice queen

Lemmo: Precis!!! Sen behöver man ju inte ha tidernas partykväll varje helg. Jag hur ju mina kidoz varannan helg och då blir det mindre party och mer ut och göra annat. Men någon som kan tänka sig att få stryk i biljard då och då eller vill lära mig att köra cross gillar att dra och dansa bugg mm även på vardagkvällar. Eller som helt sonika hakar på att leta spöken och titta på stjärnor mitt i natten.
    Jag vill alltså ha en man med ADHD som inte heller vill sitta stilla inomhus och som tycker att skogspromenader är understimulerande

• Vanilla ice queen

Lemmo: Naww Vi skulle blivit ett fint par och jag hade nog gjort mig riktigt bra som kille Synd att det är så awesome att vara kvinna så att jag vill fortsätta med det

• Vanilla ice queen

Madida: Japp, synd att du måste bo så långt bort. Misstänker att du hade varit ett awesome tillskott i vår glada partytrio här i tråden

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!