• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-10 15:18:17 följande:
    Jag känner att det är mycket kärlek i tråden idag...
    Vist är det, det bara regnar kärlek över tråden
  • Heidi1
    FredrikCA skrev 2012-04-10 15:25:06 följande:
    Nej, Det är bara någon som inte hittat till sandlådetrådarna och tror han med nerdrage ska vinna något, Vad har jag inte kommit underfund med ännu :)
    hmmm kan det var du som inte har hittat dit?
  • Heidi1
    FredrikCA skrev 2012-04-10 15:27:28 följande:
    Kanske, Det märks som sagt vilka som klappar varandra på ryggen. Lite synd att ni är så inskränkta att ni blundar för ett väldigt otrevligt och omoget beteende.
    Jag är inte inskränkt, det är det sista jag är.

Tycker dock att du är rätt omogen som påstår att du är smartare än 99% av världens befolkning
  • Heidi1
    FredrikCA skrev 2012-04-10 15:32:39 följande:
    Du kan tycka det då. Jag skrev fakta, Precis som någon annan har upplyst samtliga om hur mycket duktigare han är på stavning, Att han inte blir manipulerad och absolut inte väljer fel tjej, För han är väl singel av egen vilja antar jag? Det var väl ett för perfekt val och livet blev för roligt och enkelt med det valet. 

Jo du är inskränkt, Dessutom är du fruktansvärt partisk. 
    Du får tycka och tänka vad du vill om mig, du känner inte mig. Bryr mig inte vad du tror eller tänker om mig.
  • Heidi1
    takida skrev 2012-04-10 15:35:55 följande:
    Bara så ni vet så har jag en rebound dejt på g, ingen mening med att ligga på latsidanFlört
    Vad härligt, skoj för dig {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1
    FredrikCA skrev 2012-04-10 15:36:18 följande:
    Nej men du känner ju uppenbarligen mig tillräckligt för att säga att jag är omogen utan att ha någon som helst fakta att basera det på.
    Om jag köpt en Ferrari och skriver att jag har en Ferrari är jag omogen då?
    Om jag tagit SM Silver i simmning och skriver detta är jag omogen då?

Det mest tragiska är att du inte inser hur fruktansvärt inskränkt du är, Det stinker jantelag om flera st här. 
    så här skrev jag
    Heidi1 skrev 2012-04-10 15:29:56 följande:
    Jag är inte inskränkt, det är det sista jag är.

Tycker dock att du är rätt omogen som påstår att du är smartare än 99% av världens befolkning
  • Heidi1
    takida skrev 2012-04-10 15:48:24 följande:
    She is back!Cool
    Skål
  • Heidi1

Så jag har fått stränga order av Legacy att hon inte får sitta här och skriva med oss i kväll, så om hon gör det så säg till henne att försvinna från tråden så hon får tid att åka till J sen.

• Heidi1
    takida skrev 2012-04-11 14:41:17 följande:
    TjohoooSkrattande Jag inte bara klarade min tenta utan fick VG! Fan va grym jag ärGlad
    Inte nog med det, jag har en dejt inbokad på fredag också:)
    Grattis
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!