Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Millicent skrev 2011-11-24 23:18:22 följande:
    Nattjobb? det är vedervärdigt...
    mmm specielt när man jobbade inatt som var också och fått sova 4 timmar idag pågrunav någon snorunge slagit sönder framlyktorna
  • Anonym (h)
    Klöset skrev 2011-11-24 23:19:13 följande:
    Bara tanken på ett par manliga händer... OMG. *dead*
    det är aldrig fel
  • Anonym (h)
    Klöset skrev 2011-11-24 23:43:51 följande:
    Ah vilken lyx. För mig skulle något liknande passa utmärkt. Men det är nog bättre att lära sig härda ut Skäms.
    mitt ex fick sex typ max en gång i månaden innan i säkert 3 år för husfridens skull. så jag är rätt härdad, dock hade jag ett KK som jag träffade ett par ggr men han är dumpad nu
  • Anonym (h)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-24 23:52:10 följande:
    helt slut efter ett 15 timmars pass på jobbet, läser ikapp mig lite medans jag varvar ner innan det är dags att sova... men skrivs ju som aldrig förr i tråden så tar ju sin lilla;)
    hihihi
  • Anonym (h)
    Klöset skrev 2011-11-24 23:53:27 följande:
    Hur hittade du kk?

dejtade en på hp
  • Anonym (h)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:01:03 följande:
    Aha, så det finns hopp om hp. 

HP!!!!! Nu e det dags!  
    ja nu får dom akta sig för dig
    . träffade min senaste dejt där med men han vill jag ha det seriöst med
  • Anonym (h)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:05:53 följande:
    Urs, jag vet faktiskt inte. Jag är så blyg. Inte så lätt då.

Vad skriver man liksom? Hej, vill du ha en kk? Tycker alla man ser letar seriöst
    mitt ex kk letade vänskap, har även sätt killar där som skriver öppet att dom bara vill ha kortare hemliga förhållande för dom är gifta
  • Anonym (h)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:13:46 följande:
    Intressant även om gifta är ointressant. Men tack för tipset om hp och kk . Ska genast leta.
    hihi lycka till. leta efter dom som har lagt in att dom söker korta romanser
  • Anonym (h)
    Soupy skrev 2011-11-25 00:16:35 följande:
    Du kan ju skriva i din presentation att du vill träffa en kk och sen kan vi slå vad om hur lång (= kort) tid det tar innan din mailbox kollapsar.
    den va ju ännu bättre
  • Anonym (h)
    Klöset skrev 2011-11-25 00:18:01 följande:
    Men, det känns ju lite sådär om någon från jobbet eller nåt hittar min sida. Så lite info som möjligt tror jag på. Hihi.
    du får öppna ett konto till där du har bild på dig privat så ingen du känner kan hitta dig och läsa att du letar efter ett kk
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!