Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Jag har ingen aning, fråga henne istället.
Törs inte
*döv fr.o.m. nyss*
Törs inte
inte meningen att göra nån döv här i tråden! Fick meddelande igår att han jag träffar mår inte så bra nu, är för mycket med barn, jobb o separationen så där har jag svaret på hur han är mot mig, ska ta o backa nu.. vet ej ens om jag vill ut o resa i februari.. jag drar nog öronen åt mig..
Tänkte på igår att om jag skulle falla hårt så har jag vänner o familj som backar upp mig men ej han.
Skulle han göra det så har han ej ng vänner knappt o ingen direkt familj men han har mig..
Gör jag rätt som backar lite? Tror han får komma till mig när han mår bättre om han nu gör det..
Hej!
Jag hör ju inte hemma här eftersom jag är gift.
Men om jag skiljer mig så har jag alltid sagt att jag skulle helt klart nätdejta istället för att försöka träffa någon på krogen, som man gjorde förr.
Visst är det väl så att man med åren blir alltmer kräsen, vad gäller den man träffar?
Om man nu är ute efter ett seriöst förhållande, vill säga. 
Man vill inte slösa bort dyrbar datingtid på någon som man vet att man inte passar ihop med.
I alla fall så skulle jag tänka.
Därför tycker jag att nätdejting verkar kanon.
Man kan sålla bort många, många, för att koncentrera sig på de som skulle kunna passa in i ens liv.
Rent praktiskt tänkt då förstås.
Eller är jag bara oerhört tråkig nu, som tänker så?
Förlåt om jag tassar in på detta sätt och frågar. *nyfiken*
Som svar;
Man överlever fasen inte i denna jäkla djungel, fan ta den.