• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

etanol skrev 2011-12-03 17:27:33 följande:
    *dubbelsuck*
    Fast jag väljer att tro att det är extremt ovanligt.

Det har hänt mig flera gånger.. Där JAG har varit den som har känt "nja" när vi väl har träffats. Det har hänt att jag har sagt för mycket så det är jag vääääldigt försiktig med idag.
  • Nicke
    Anonym (ny) skrev 2011-12-03 17:30:32 följande:
    visst kan man få allt på 1-2 dejter men det jag menar är att man kanske inte kan förvänta sig det. Har man tur så blir det fullträff på alla sätt och vis direkt.
    Nä, det ska man absolut inte vänta sig.. och det har hänt mig med.. tja, ALLA jag har träffat via nätet... att man har förväntat sig så mycket av mig... typ. Senaste vet jag dock inte.
  • Nicke
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-03 17:50:01 följande:
    kan absolut hålla med dig, bra att träffas tidigt innan man hunnit bygga upp massa förväntningar. Bara för att det klicar via datorn betyder det ju inte att det gör d på riktigt o vice versa. 
    Japp, det är skitbra om man kan göra det.
  • Nicke
    etanol skrev 2011-12-03 17:52:56 följande:
    *håller ff för öronen och äter synd*
    Om man KAN göra det.
  • Nicke

Jag ser inte personer som inte vill träffas på en gång som någon som velar direkt.. men man tycker ju olika.

• Nicke

Satan vad bra jag var på att göra pepparotssås då!

Vad tyst det blev i tråden då.

• Nicke

Jag vet! Det är grymt gott. Som tur är så är det 1 barn av 3 som äter den såsen så det blir massor bara till mig.
    Kokt falukorv med mos förstås.

• Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-03 19:26:40 följande:
    NatalieH: Hahaha jag skaaa Jag tycker det känns som man är lite väl på om man ringer men kanske är jag som är vrikad;)

Niklas: Har du också tre barn?
    Jo, tre galningar. Det har varit fullt ös idag eftersom att vi har varit inne hela dagen. Det är ju värsta skitvädret ute så det blev en dag inomhus och jag håller fan på att bli galen idag. Det har varit fullt ös och det är det fortfarande. Jag åt så mycket så att jag knappt orkar röra mig men det verkar faaaaan inte gälla barnen.
  • Nicke

Ljudnivån här inne just nu.. ja, det låter som att det är minst 10 ungar.

• Nicke
    etanol skrev 2011-12-03 19:28:54 följande:
    Seglar förbi och ser att ni fortfarande hålls.

*fliiin*

Brukar lugna ner sig framåt krogdags...

Kaffe till mig just nu, och den som ännu inte gått på Skål såklart, och er andra som håller profilen upprätt ikväll.
    Krogdags? Ska man ha tid med sånt alltså? Förvånad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!