• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-16 13:25:26 följande:
    Bra jobbat!! Inte förstöra det nu:)
    Tack, det ska jag inte göra.
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-04-16 13:36:14 följande:
    Äh, du vill bara pilla och suga på något. Stå emot Skrattande
    Mmm får vänta tills i kväll Oskyldig
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-04-16 13:42:45 följande:
    Under tiden kan du alltid suga på WF

Haha
  • Heidi1
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 14:08:50 följande:
    Ja det blev en promenad på 1 timme och 45 minuter. Får va nöjd med det. Apropå röka, jag har hållt upp i 3 månader nu så det går Heidi!

Stavas hållt hållt eller hållit?? Är jag kanske dialektal i min stavning?

Tack jag vet. Jag var rökfri i lite mer än fem år innan. Började röka igen efter jag lämnade exet.
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-04-16 15:07:20 följande:
    Messade exet nyss att han fick gärna skicka en lista på vad jag skulle hämta så jag vet om jag ska ha släp eller inte
    Svaret kom snabbt "det får du väl ta reda på själv jag är för fan ingen jävla passopp"

Jag vill bara svara honom att det heter passupp. Men det kanske inte faller så väl ut. 

Hur ska han säga till KF?

"hej jag vill att ni stämmer mitt ex för hon vägrar hämta sina saker"
    "vad är det för saker"
    "DET FÅR HON VÄL TA REDA PÅ SJÄLV!"

"okej..... vi skriver en faktura på att du är en idiot var det något mer?"           
    Om du hjälper mig att flytta ut mina vinterdäck från min bil kan jag hjälpa dig att flytta en del saker, får ju plats en del i min bil.
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-04-16 15:41:07 följande:
    Men alltså jag har ju inget där, han får ju ge sig. Det är något desperat försök att få någon form av kontakt nu, han är borta från facebook, msn och allt annat, nu är det bara de sista halmstråna. Kan man inte ens specificera om det krävs en långtradare eller en kundkorg för att hämta sakerna så är det nog liksom inte så mycket, ta det i en påse då och ... släng?

GAH.   

jobbigt jobbigt
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-04-16 17:18:03 följande:
    Kan inte länka till trådar, du får leta efter Vad vill du just nu-tråden i sexforumet.
    Ser ut som dom har det skoj. Vem hoppas du ska vinna Drömmer
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 19:04:17 följande:
    Jag blir galen på detta celibat. Jag är konstant rastlös funderade att lära mig fiska idag sen tänkte jag åka och köpa en långboard och sen tatuera mig och sen... Ja ni fattar! 7veckor, SJU VECKOR!!! Hur håller man sig mentalt i balans?
    Låter som att du kunde fått en riktigt rolig dag om du hade gjort det du skrev
    Är glad att jag inte är du nu. 7 veckor ojojoj låter riktigt jobbigt. Varför gör du inget åt det???
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-04-16 19:13:09 följande:
    Jag funderar på en sistaminuten till Turkiet! Någon som är på?
    Betalar du så är jag på
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-04-16 19:17:14 följande:
    1200:- för fan, det är ju fikapengar för oss högavlönade kvinnor med fritid i överflöd eller hur? Kom igen nu! Turkiet, du, jag, drinkar, FFS

Få be J och passa barnen under tiden
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!