• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näckrosen skrev 2012-07-28 19:50:49 följande:
    Vad velig man kan vara!!! Blir arg på mig själv. I natt så kändes allt jättebra. Har tillochmed kommit fram till att hans utseende är rätt ok, som jag inte tyckte i början. Det var nog kortet i hans pres. Nu har jag sett mer och det är ok. Nu börjar jag tvivla på om vi kommer ha något intellektuellt utbyte av varann. Får helt enkelt vänta och se vad som händer på onsdag...
    Det som skrämmer mig mest är att om jag inte vill fortsätta så kommer jag nog knäcka honom mer än jag någonsin knäckt någon. Han har SÅ höga förväntningar på mig. Vet inte om jag kan leva upp till dem.
    Svårt när någon eller båda har för höga förväntningar, försök att ta ner det några nivåer.
  • takida
    Cocacola skrev 2012-07-28 22:34:55 följande:
    Haha, ett förhållande utan att vara nära varandra fysiskt. Hmm... Are you sure? Flört
    Hahaha, du är för roligSkrattande
  • takida
    Night sky skrev 2012-07-28 23:11:32 följande:
    Har du lite tråkigt idag?

Jag är trött men ids inte gå och lägga mig..suck!  
    Ja idag har jag allt lite tråkigt. 
    Bra att du inte orkar gå och lägga dig för du kan du underhålla migSkrattande
  • takida
    Night sky skrev 2012-07-28 23:20:46 följande:
    Vad vill du jag ska göra då? Dansa en lite dans för dig eller sjunga en liten sång kanske? Detta erbjuder jag bara för att jag är så sjukt trött och inte kan tänka klart haha
    Haha, båda funkar så välj självFlört
  • takida
    Näckrosen skrev 2012-07-29 00:03:40 följande:
    Jag ska försöka följa era råd och sänka nivån lite. I varje fall hans nivå. Och det har jag redan försökt. Nyss sa han att han var kär, och det kunde jag bara inte låta passera. Talade om att jag inte kan få den känslan vi datorn utan att det är något som växer fram när vi ses, om det gör det.

Håller med om att det var lugnt här i kväll. Men alla kanske är ue och dejtar???
    Hoppas det!
    Oj han verkar ha trillat dit ordentligt. Fattar inte hur man kan bli kär i någon man inte träffat. 
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 00:26:04 följande:
    Ingen dejt ikväll men skall nog på en imorgon.

Funderade på det där hur höga krav man kan/skall ha, eller blir man begränsad genom att sätta krav.
    Jag tänker bara att jag - precis som jag skrev för ett år sedan jösses - att det skall kännas krilli krill i magen annars kan det kvitta.

Nu invänder den kloke att det kan krilla till i magen på lite olika sätt, eller ja då är det väl nedanför magen men ändå. Jag vill bli kär! Frågan är om det är för mycket att begära?    
    Att bli kär är väl inte för mycket att begära, det är väl snarare en förutsättning!
  • takida

Min trogne besökare på HP är nu uppe i 98 besök. Tänkte att jag ska skicka honom ett mail när han når 100Flört

• takida
    Racer x skrev 2012-07-29 00:38:19 följande:
    Det kan han väl vara värd
    Ja jag tycker ju dSkrattande
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 00:35:54 följande:
    Ja kanske det, jag är bara lite cynisk ikväll {#emotions_dlg.flower} man snabbt lite knäpp av nätdejtingen känner jag. Referenserna blir skumma.
    Ja lite knäpp blir man allt desvärre men men
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 00:59:50 följande:
    Den varierar ju i takt med den respons jag får. Inga svar = dålig. Positiva svar = bra
    Men är det självförtroendet som sviktar då? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!