Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-03 19:25:41 följande:

.... Men jag känner mig så nervös tänk fall vi inte hittar något att prata om och det bara blir tyst.Obestämd   

Akta dig för tusan... Flört
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-05-03 21:42:22 följande:
    Så jag kom på den smarta kommentaren "Gör som på toaletten dra skiten bakåt inte framåt." 
    Du får komma på någon ny variant Fredrik Skrattande
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-05-03 21:53:25 följande:
    Det är svårt när man bara kläcker sådana där mästerverk någon gång om dagen :(

Menar du bajskorven eller din fina liknelse? Flört
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-03 22:01:05 följande:
    Okej. Världens sämsta dejt. Någonsin. Är helt övertygad om det. Karljäveln hade skickat en inte helt up-to-date bild på sig själv. Obestämd Skrikandes Förvånad Jag gjorde pinan så kort jag bara kunde.

Vidare till nästa!!!

Men var han trevlig?
  • Glädje58

Jag var inne på H&M i dag, och herregud vilka fina offerkofter de hade fått in inför sommaren. Justa färger Glad

• Glädje58
    vinmonster skrev 2012-05-06 23:21:01 följande:
    jag vet att jag är ny och mest bara en tjuvläsare i den här tråden, men..det var värst vad det gnabbas här! Förvånad

kan vi inte bara prata om...vin! eller festisar? Skrattande
    Hej vinmonster Glad
  • Glädje58
    magus skrev 2012-05-06 23:27:31 följande:
    Tror det.. Har dock druckit för mycket av detta i mina dagar.. Har svårt för rött vin nu mera.. :(
    Ja, fy fan vad äckligt det var att dra i sig en flaska kir när jag var ung, men det var en billig fylla. Min vän tipsade mig om en äppeldryck på systemet.  Tror att det hette nåt med äppelkaka, varm kall 8%. Det var väldigt gott kan jag tipsa er om.
  • Glädje58
    vinmonster skrev 2012-05-06 23:29:48 följande:
    ...så ja, hur överlever man i djungeln?
    Läs gärna igenom hela tråden, så får du lite information... Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!