Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikA80 skrev 2012-05-10 15:13:03 följande:
    Jag funderar på en sak, Om en alkis kommer och pratar med just dig fast hela perrongen är full med folk, Betyder det att vi har samma öl smak?
    Kanske personkemin stämmer Flört

Sen kan det vara så att alkisen ser att jag står och dricker öl och då blir han så himla sugen
  • Glädje58
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 15:27:25 följande:
    Besöker göteborgare liseberg likaofta som stockholmare besöker gröna lund?
    Nej Liseberg besöks oftare eftersom den parken är så grymt mycket bättre Drömmer
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-10 15:22:49 följande:
    Ah, men det är väl bra?
    Det är helt okey. Synd att hyran är så hög men jag får ta pengar från bensinkostnaden som kommer sjunka efter flytten. Men jag tar den och sen kan jag söka vidare.

Vad skönt med en femma förresten. Då kan jag och min blivande flickvän ha separata sovrum Drömmer 
  • Glädje58
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 15:32:44 följande:
    Du är väldigt objektiv tycker jag, Det glädjer mig att det fortfarande finns ärliga människor där ute som säger den konkreta sanningen direkt ;)
    Ärlighet och uppriktighet är mina ledord Drömmer

Dags att åka till gymmet och bli förnedrad av någon pensionär igen... Tungan ute
  • Glädje58
    Racer x skrev 2012-05-10 19:27:59 följande:
    Haha, radiotjänst uttryckte sin önskan att få mig att betala tv-licens. Men jag har ju ingen tv, sa jag samtidigt som jag ser film på projen med ljudet tillräckligt högt för att hon borde ha hört  .
    Det trodde jag inte om dig Tungan ute
  • Glädje58
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:14:48 följande:
    Jag är inte speciellt sportintresserad överhuvudtaget, Kan tolerera och titta på typ längdskidåkning och skidskytte- Men sommarsporter överlag är ointressanta. Faktiskt var det ett problem i mitt förra förhållande för "exet" var jätte fotbollsintresserad och jag tycker nog fotboll är bland dom mest idiotiska och ointressanta sporterna som uppfunnits. 
    Jag tror att Smecker inte tittar så mycket på sport heller. Jag gör inte det i alla fall
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-05-10 23:16:47 följande:
    Det var ju bra att DU tyckte att det var roligt. Vet inte hur många av oss som är online nu tycker detsamma.
    Jag tyckte inte att det var roligt för jag visste att Fredrik inte menade det
  • Glädje58

Något som är mindre kul, det är att jag ska titta på en femrummare på söndag och nu ikväll ringde en kvinna som var intresserad av att byta sin lägenhet mot min. Hennes låg nära Linnéplatsen... Varför kunde hon inte ringa förra veckan

• Glädje58
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:20:46 följande:
    Gör du inget annat än flyttar eller är det samma flytt du pratat om i snart 4 veckor?
    takida skrev 2012-05-10 23:20:52 följande:
    Bor inte du i hus?
    Jag fick besked om att jag eventuellt kunde få en femma. Nu i dag ringde de och sa att jag kunde komma och titta på den. Har jag inget annat att välja på så är det självklart att jag tar den. Även om den är för stor och dyr för mig. Områden är okey.

Min i dag ringde en som var intresserad av att byta sin tvåa. Den ligger nära Linné som jag gillar.

Nej idag bor jag tillfälligt i en lägenhet ute i ödemarken Rynkar på näsan 
  • Glädje58
    takida skrev 2012-05-10 23:25:54 följande:
    Kan du inte försöka hinna kolla på den i Linné innan söndag då? 
    Jo, jag hoppas på det. Sen ska ju även hon damen komma hit och titta. Sen ska beslut tas. Om det skiter sig totalt så är inte det hela världen. Det kommer fler...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!