• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida: om det är svårt att hitta nånstans att bo? Hmm, jo det kan ju tänkas vara en svårare nöt att knäcka. Men hey, allt går om man vill! :)

• takida

Madida: haha ja gör det, kan bli lite kallt till vintern men billigt i vart fall:)

• takida
    Madida skrev 2012-08-09 16:57:15 följande:

Inte raka motsatsen men han skiljer sig lite från de jag vanligtvis väljer. För det första har han en liten son. Han är inte sådär superlång som jag vill ha dom.
    Men det är nåt med hans sätt att skriva som gör min nyfiken. Han är kul. Och rätt bra på att sätta mig på plats. Inte för att det behövs  
    Så du har kanske hittat en man som ger dig lite motstånd, härligtSkrattande
    Det är bra att du går utanför din ram ibland, kanske kan vara ett riktigt guldkorn!
  • takida
    lemonina skrev 2012-08-09 21:32:41 följande:
    Nu har jag öppnat mitt HP konto igen. Direkt får jag två mail från killar utan profilbild. Vad är det för fel på männen här i Örebro som inte vågar visa sitt ansikte?
    Det är inte bara i Örebro de inte visar sitt ansikte, funkar kanske för vissa men jag vill då inte köpa grisen i säcken. 
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-08-09 22:02:58 följande:
    Var nervös första minuten, efter det har det känts bara bra!!
    HärligtGlad
  • takida

Jag tror jag måste tänka, min jobbplan kan nog visa sig bli farlig. Skit oxå..

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-10 19:44:57 följande:
    Jag har ett bra krograggsknep om man inte endast tänker sig ett ons Man går fram till killen med en penna och säger "Du, jag tar aldrig hem killar från krogen på ons, men nu har jag lite svårt att släppa ögonen från dig och tänkte att du kanske kan sms/ringa mig"  och så skriver man sitt nummer på hans arm Eller så kan man ju småhångla lite på krogen och köra samma variant med" jag tar inte hem ONS..." Smidigt och så bokar man en seriös nykter dejt när han ringer istället för att vakna upp bakfull med honom.

Jag är dock bara sådär kaxig efter två glas vin. Det finns en kille som jobbar på avdelningen under min som jag väldigt gärna skulle vilja ge mitt nummer till men vågar faktigst inte det...   
    Ja efter några glas så vågar man det mestaFlört
    Det är ju svårare att få nobben om det är någon man vet att man springer på titt som tätt men jag vet att du vågar om du väl bestämmer digGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-10 19:09:05 följande:

Vad har du för jobbplan?
    Att börja jobba med min soulmate igen. Pratade med honom idag igen och han känner mig så jäkla väl och vet hur jag funkar och jag är nog lite rädd att jag kommer trilla dit i igen om jag ska jobba med honom.
  • takida
    Näckrosen skrev 2012-08-10 19:38:17 följande:
    I morgon ska jag luncha med mannen jag helst av alla vill ha. Hoppas att han kommer på det snart oxå, så jag kan lägga ner nätdejtandet.
    Tror att det var pga honom jag inte fick några känslor för "killen i badrummet" förra veckan...
    Håll gärna någon tumme eller två för mig i morgon, fast det inte är någon jag träffat på nätet..
    Ska hålla alla mina tummar och tårGlad
  • takida

Skrev lite med en kille och rätt så snart så kommer frågan om jag är kåt ofta? 
    Vad tusan är det med killar egentligen? ånt är det väl ingen som frågar någon man träffar irl efter fem minuter så varför gör man det på nätet?  

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!