Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-03-30 16:24:50 följande:
    Här finns ingen date i sikte än iaf. Känner fortfarande att min FBflirt gör mig lite knäsvag men vet inte hur det kommer bli med det öht... Varje gång vi ses känner jag mer och mer vilket mysig ödmjuk och go kille det är (och snygg). Men vet inte så mkt mer.

I kväll blir det sushi och dumpningsbuffe med mina bästa tjejer  och ja vi är sånna där dryga tjejer som finittrar skvalrar pratar om killproblem, sex och dricker vin hahaha. Stackars övriga restaurangbesökare
    Dumpningsbuffé.. intressant! Är det BYO eller FFA?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-30 16:40:48 följande:
    Ha, ha nej. Men det hänger på mobilen om man kan spela. Har nån enklare variant för tillfället, som jag fick överta efter mamma när min pajjade. Men måste ju bestämma vad jag ska ha för nån. Klurar på en sån där xperia active, den kanske överlever mina barns hantering?Drömmer
    Active är en certifierad skitlur™. Motorola Defy+ är bättre, även Samsung Galaxy Xcover. Annars köper du en "vanlig" androidlur och lägger ca 3-400 på en kraftig bumper/skal.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-30 18:24:15 följande:
    Smecker: DUMPNING!!! Vad det andra betyder som du skrev fattar jag inte
    Ja.. dumpning..?

BYO = Bring Your Own
    FFA = Free For All

• Smecker
    bellis79 skrev 2012-03-30 18:23:06 följande:
    Hej alla, vart härifrån några dagar, har haft sjukt mycket på jobb o träning o sen däckat hemma typ efter kvällsjobb o projekt. Men idag tog jag semester o bara sovit , tränat, shoppat o ska ta hand om mig själv.

Ni vet den killen jag fick analyserat här sist som inte tog ng iniativ till ng mer och jag blev tossig på att han inte hörde av sig. Efter vi setts o jag sov där så messade vi någon dag senare.. sen har han inte hört av sig, jag har sänt 1 mail som han inte svarade på för ca 3 veckor sen. han fick nog kalla fötter men anser att fegheten är det värsta att ng man ändå träffat 6-7 gg o låtit sova över, att han bara skiter o säga det o.. men då var han inget för mig för det handlar om respekt och den gentleman jag trodde han var, tar tillbaka det.

Var på dejt i onsdags, en kille jag mailat lite med, men inget för mig, för grå , tyst och alldaglig.. behöver ng som sticker lite ut.

Så nu är det tomt här men jag behöver egentid och på måndag börjar jag min nya tjänst så måste ladda i helgen o har ett lopp jag ska tävla i snart så vet var min fokus är o tja killar nja inte just nu, nöjder mig med mina kk.:)
    Lika bra det, du verkar behöva tid för dig själv. Kanske passa på att gå en mindfulnesskurs och lära dig att skita i att tänka så förbannat mycket? The past is not the present, the present is not the future, the future have never happened
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-30 18:32:23 följande:
    Jäkla autostavning DUMPLING
    Ta några djupa andetag.. och inse sen att jag driver med dig
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-30 18:35:35 följande:
    Smecker: No shit!
    The only easy day was yesterday Det är ett sant nöje att peta på dina knappar
  • Smecker

Du Heidi.. skall jag fortsätta outa dina resultat på WF?

• Smecker
    lemonina skrev 2012-03-30 18:39:46 följande:
    Jo han såg väl helt ok ut men han var nog för ung:) Men tyvärr går allt det bort nu för just nu är jag bara ledsen.
    Var hemma en sväng i lägenheten för att hämta lite grejer och vad som väntade mig var ett damm moln. Ok jag förstår att det kan bli lite damm. Men han hade inte täckt för min walk-in closet med plast som han lovat och i köket kunde man dra med fingret på diskbänken och hela fingret fullt med smuts. Känner mig helt uppgiven. Det kommer ta mig väckor att diska,tvätta och städa allt.
    "veckor"

Bortsett från det, stoppa allt i en kartong och skicka hem till honom. Någon skall ju tvätta det..
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-30 18:46:31 följande:
    DemonTungan ute
    Kyss Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!