• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Första gången jag och pojkvännen är barnlediga samtidigt på 3 veckor
    Imorgon ska vi på bröllop

• Heidi1
    Smecker skrev 2012-06-01 22:15:49 följande:
    På väg hem nu. Är det panik kanske jag kan ta det på whatsapp.

Inte panik alls. Första gången på tre veckor jag och pojkvännen är barnlediga samtidigt
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-06-01 22:31:05 följande:
    Woohoo!! Fan sitter du här för?! Borde du inte bli påsatt någonstans?

Barnen kommer inte hem fören söndag kväll så man hinner nog med att bli påsatt flera gånger.
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-06-01 22:39:25 följande:
    Nä, skit i då!  

Testa och maila och fråga.
  • Heidi1

Hade helt underbart roligt igår

Det var ett fint bröllop

• Heidi1

Igår i kyrkan så tog prästen fram en gitarr och spelade och sjöng en låt av U2 istället för att hålla ett tal om brudparet. Brudparet var helt ovetande om det.

• Heidi1

Igår i kyrkan så tog prästen fram en gitarr och spelade och sjöng en låt av U2 istället för att hålla ett tal om brudparet. Brudparet var helt ovetande om det.

• Heidi1

[quote=65189978][quote-nick]målar havet blått skrev 2012-06-03 11:20:52 följande:[/quote-nick

Heidi,ja de va ett ovanligt prästnummer....

På tal om det.jag tillhör ju inte svenska kyrkan så jag får nog inte gifta mig där i kyrkan....Vill  inte det heller.skulle vara fint ute mot havet nånstans....eller ett vinterbröllop med vit pälsjacka och hästsläde........;)

Nån mer som har drömmar?[/quote]

Klart man har drömmar om bröllop. Ska jag gifta mig någon gång så blir det inte kyrkbröllop.

• Heidi1

Kul att det är några av er som ska på dejt Lycka till

Vanilla Lycka till

• Heidi1
    Cocacola skrev 2012-06-05 13:39:55 följande:
    Sant! Dessutom mejlar jag faktiskt med en ju! Toksöt och jätteintressant men vad ska han med mig till?   Nåja, lite för tidigt att säga något än, så jag hoppas på det bästa. Riktigt nice kille iaf.

Vilka svåra frågor du ställer!

Vad exakt blir bättre av att jag svarar att jag är för feg när nån undrar? xD    

Det är bara och ta och våga. Lyssna på smeckers råd dom är bra. Jag lyssnade och lyssnar på dom fortfarande. vågar man inte så förlorar man. Lycka till.

Jag vågade och nu har jag en underbar pojkvän.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!