• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-05 20:20:46 följande:
    Vilken vecka det här kan bli då

En inbokad dejt imorgon, och ev en på torsdag och ytterligare en till helgen. Det gäller att smida medans järnet är varmt

Hoppas att dejtern blir lyckade !
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-06-06 00:49:46 följande:
    Imorgon blir det hårt jobb.. time to meet the folks. ????????????

Ska du träffa hennes föräldrar?
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-06-06 08:09:37 följande:
    Jajamen. De skall vara barnvakt åt tösen, följer med dit och lämnar. De har beordrat närvaro på fika. Det roliga är att de inte känner mig, men jag vet av outgrundliga anledningar exakt vilka de är.
    Kul kul. Lycka till
  • Heidi1

Vilken skillnad det är att ha ett, två eller tre barn hemma hos en. Men härligt är det med alla barnen

• Heidi1
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-08 20:12:51 följande:
    Dödsseriöst. Är det så enkelt...? Då ska jag genast svara på hans kramiga flörtsms och säga att "nu berättar du om du tycker om mig, och i så fall så bränner du kalle-kalender-jv-ln. Spännande ....

Ja det är så enkelt. Bara att fråga.
  • Heidi1
    Cocacola skrev 2012-06-08 23:54:23 följande:
    Tjohoo, fick inlägg 38000. Måste vara för att Smecker inte längre än singel.

Spammar för övrigt tråden av mkt goda skäl, försöker ju överleva i nätdejtingdjungeln utan att spamma pojkstackaren med mejl så jag hänger desperat här istället.    

Han väntar på 40 000 inlägget och sen 50 000 och så vidare.
  • Heidi1
    Midori skrev 2012-06-11 19:33:54 följande:
    Och okej okej, ja, J är/var ett stort pucko, senast körde han ca 2 mil rattfull för att han som vanlit lackade ur. Sa senast igår att hade det varit lagligt hade han slagit mig. Bra kille va? Allt för att jag feströkte.

Just nu är jag i tyskland och jobbar, SÅKLART är kontorschefen här värsta jävla hetingen. I tyskland. Asså får man importera tyskar? Måste man deklarera honom i tullen?  

Välkommen tillbaka

Tyvärr låter det inte som J är en toppen kille.

Klart kan får importera tyskar
  • Heidi1
    Midori skrev 2012-06-11 19:40:26 följande:
    Kolla min FB så ser du säkert senast tillagda vän på min sida han har flörtat som fan idag och nu så la till mig där, asså som om inte stockholm vore långt nog borta, vad sägs om Düsseldorf

Ne han är inte någon toppenkille. Alltså jag kan fatta om hans ex drevs till vansinne, det finns flera som kan vittna om att jag blivit helt skruvad av hans beteende tror jag... han skulle slåss på min bästa väns 30årsfest liksom

meeeeen skitsamma. Alltså. Tysken  hur snabbt kan man lära honom svenska      

Han ser väldig söt och snäll ut
  • Heidi1
    Midori skrev 2012-06-12 12:01:41 följande:
    Slängde ölen och ska vila en timme sen drar den här tjejen till nederländerna först och sen till Belgien! Jag har aldrig varit där  sen kanske det är dejt ikväll.... ins Deutschland

Lycka till!
  • Heidi1
    Midori skrev 2012-06-12 18:25:57 följande:
    Dejt ikväll 21.00 jag DÖR! hahah hur vågar han, hur vågar jag?????

Skoj skoj

Lycka till vännen
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!