Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-12 18:37:24 följande:
    Nån som vill ha en dvärgara? Har en sån i bilen nu haha vad tror ni katterna säger om en vecka med en fågel?

Åh, vi har kommit till lek och buslandet Skrattande  Birdie nam nam
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-05-13 13:52:16 följande:
    Om man har en sån här bild på sin press och ett på ett snyggt ansikte(det vill jag inte hänga ut här)  och skriver till mig som inte har ngn bild,,vad är man ute efter då?   VÄÄldigt svårt att lista ut  Tyst

blä
    Fan, väntar han tvillingar?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-13 20:03:47 följande:
    suuuck. jag har tydligen mailat med Js arbetskamrat när jag var på e-kontakt...
    Men det var väl innan du träffade J
    ...han får mig att må så bra men samtidigt så sjukt dåligt, har inte mått såhär kass på år och dagar känns et som, mår illa bara jag tänker på att jag inte vet hur han tänker...
    Är han dålig på att kommunicera? Säger han en sak men visar något annat?
    ... snacka om att känna sig helt jävla värdelös        
    Legacy du inte inte värdelös Solig  (Däremot är du värdelös på att känna dig värdefull)
    ...och eftersom mina xboxhandkontroller hade ramlat ur sin laddstation så tror han att jag hade min kollega här och spelade xbox så han tror jag inte är trogen... eller ljuger för hnom. Katterna gör ju så att de trillar ur  

J, get a life...

Håll inte på att fundera för mycket nu under kommande vecka. Ni får reda ut det när han kommer tillbaka.
  • Glädje58
    bullkleet skrev 2012-05-13 20:18:27 följande:
    baabbyyy du vet att jag bara väntar på att få göra dig lycklig!!!!!!!!!!!!!!!!  Hjärta

Spammar du? Flört
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-13 20:25:39 följande:
    Han ringde sent igår, första samtalet. Vi har bara mejlat innan och då lät han väldigt trevlig. I telefon tog det typ 30 sekunder innan han pratade om hur han skulle klä av mig och knulla mig, typ.

Nätdejting is da shit baby Tungan ute
  • Glädje58
    bullkleet skrev 2012-05-13 21:12:38 följande:
    haha vadå brukar jag göra det? Skrattande

Du körde en satsning mot två i inlägget, men det var kanske jag som misstolkade det Glad
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-13 21:18:13 följande:
    ...Sen sa han ju då efter det "jaha det är därför du är så slapp därnere du är helt enkelt förbrukad och uttöjd" 

Men vad skönt att få en naturlig förklaring på detta. Tänk på detta nu kvinnor, börja alltid med killar som har liten kuk. Sen när det är dags för nästa relation så är det viktigt att den är lika stor eller lite större.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!