Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-13 22:45:05 följande:

... jag kanske är hemsk tillbaka,...
    Så nu är det ditt fel Legacy?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-13 22:45:05 följande:
    ...jag orkar inte detta och leva en vecka i total ovisset med hans gojja här...
    Känner du för att träffas något så är jag preliminärt ledig måndag och tisdag
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-13 21:18:13 följande:

... han visste inte om han klarade av att kunna fortsätta eftersom ett av mina ex har haft sörre kuk än honom... varför han nu VILLE veta det.....    suck.
    Hur kom han in på detta nu? (svartsjuk som fan)
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-05-13 22:57:20 följande:
    Så hur kan du få det till att det skulle vara ditt fel?

Legacy borde ha ljugit och dragit av fem centimeter. Klart att det är Legacys fel. Och så kommer det att fortsätta...
  • Glädje58
    bullkleet skrev 2012-05-13 23:16:23 följande:
    ...och en natt med mig så skulle inte bara fittan va slapp utan hela du! Flört ...
    Sånt här går ju inte att tacka nej till Tungan ute
  • Glädje58

Jag tänkte på det där med att ge honom tid att skärpa sig. Att du ska foga dig, inte träffa killar ensam, handkontroller hit och dig. Jag tror ärligt talat att det inte kommer att funka.

Om du nu skulle foga dig och sen efter en tid känner att nu borde han ha förtroende för dig, nu vill du ha din frihet att kunna umgås med vem du vill. Så tror jag inte att han kommer gilla det. Det blir nog att varför ska vi ändra på något som fungerar så bra nu?

• Glädje58
    bullkleet skrev 2012-05-13 23:22:18 följande:
    hahah jag menar det hahahah 

Fan va du är smaklös bullklet Tungan ute
  • Glädje58
    bullkleet skrev 2012-05-14 00:16:53 följande:
    hahah den som inte e knäpp måste ju vara en sjuukt tråkig människa :P

FredrikA80 skrev 2012-05-14 00:58:06 följande:
    Tror inte man behöver vara knäpp för att vara rolig, Men samtidigt... om man är knäpp inser man att man är det?

Jag tror inte heller att man måste vara knäpp för att vara rolig. Däremot tycker jag att det låter så himla tråkigt att man tror man är rolig för att man tror att man är knäpp.
  • Glädje58

Slutar jobbet om en halvtimme. Sen blir det ett kärt återseende med min underbara säng. När jag vaknat senare i dag ska jag ringa och tacka nej till lägenheten.

Just nu ringer jag min vän. Försöker få liv i henne. Har ringt en timme nu, inget svar Obestämd

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!