• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kitkat skrev 2012-08-14 14:27:21 följande:
    Sen kan jag undra om man kan tycka att det klickade så bra, helt på egen hand. Han kanske tyckte vi kom bra överens, men inte på det sättet. Och det är ju "det sättet" som man är ute efter vid dejting, så då måste man avbryta på ett sjysst sätt. 
    Det har jag också frågat mig ibland, när det verkligen känts som att det klickade från båda håll sen står man där utan att fatta vad tusan som hände. Och man frågar sig om man verkligen har så dålig koll. Men när dey kanske mest bara är önsketänkande. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-15 10:25:48 följande:
    Fuck han hade visst sambo. Har ju fått för mig att alla är singlar hahaha!
    Typiskt!
  • takida
    lemonina skrev 2012-08-15 11:55:09 följande:

Öööh är det. Hoppas inte det för då måste jag ju ligga med han jag träffar idagFörvånad
    Haha, ja men han du hittat honom där så måste du ju ligga med honom nu, något annat går ju inte för sigFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-08-15 12:14:04 följande:

HAHA då får jag verkligen hoppas på att han är het annars blir det jobbigtTungan ute
    HahahaSkrattande
  • takida
    Night sky skrev 2012-08-15 09:27:58 följande:
    Ikväll är det äntligen dags för min dejt jag väntat på i nästan 6 veckor haha!
    Och själv klart tog jag och kollade upp mig och dejten i astroguiden efter att ha läst ikapp här i tråden....

XXX är ärlig och mycket kärleksfull vilket kommer göra XXX både lycklig och trygg. Rent sexuellt vill gärna XXX visa upp sina preferenser i sängen men snart har XXX tagit över ledningen och XXX kommer glatt och mycket ivrigt följa efter. XXX och XXX är ganska olika personligheter men de tillfredställer varandras känslomässiga behov med råga. Allt pekar på ett mycket lyckligt förhållande både på kort och lång sikt.

Kan jag ha dragit mitt lycko-kort nu!?

Vet inte om jag ska tro på det här.. men spänd och nyfiken över dejten är jag allt!

Nu ska jag fortsätta att läsa ikapp i tråden... 
    Spännande!
    Vi vill veta allt efteråtGlad 
  • takida
    kitkat skrev 2012-08-15 12:37:40 följande:
    Nu har jag fått svar på mina dejtingbekymmer....
    Eller på min fråga på sms iaf.

Fick svar idag att han haft skitkul tillsammans med mig att jag är en toppen tjej MEN känslan saknas så han vill avbryta... Han hade hållt på och velat och känt efter men bestämt sig nu....

Men då vet jag och slipper att grubbla. Trist att det var så, är lite besviken, men jag fick ett rakt och ärligt svar så det kan jag vara glad för iaf.

Hur har det gått för er andra som varit på första dejten?           
    Kanske inte det svaret du ville ha men bättre att veta än att inte veta. 
  • takida

Verkar som att det blir en dejt för mig idag eller imon, kan gå precis hur som helst;)

• takida

EH: kul med dejt;)
    S: sen när måste man vara övertydlig med dig? Dejtingdjungeln menar jag såklart!

Min dejt idag lär gå av stapeln iförd bikini på stranden, måste ju testa nya ställen att dejta på;)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!