Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-05-14 16:20:00 följande:
    Jag fattar vad du menar, även om du krånglade till det lite Solig
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-05-14 16:27:25 följande:
    ...Men nu är jag här igen iaf, har ni saknat mig eller sett det som plötslig semester? Flört 
    Glädje58 skrev 2012-05-14 16:24:58 följande:
    Fan, man blir ju torr i halsen av allt skrivande. Nu hade jag behövt en cocacola Flört
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-14 16:32:04 följande:
    ... ett eller ett par snedsteg, det är väl bara den lilla detaljen som vi diksuterar idag
    Och då pratar Legacy inte om otrohet alltså
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-14 16:33:39 följande:
    Ja jag ser ingen anledning till att han hittar på, men ärligt talat jämfört med hur han beskriver sitt ex så borde han lita på mig till hundratusenprocent. Faktiskt för dte han beskriver är fan ofattbart svinigt. Jag är inte i närheten ...
    Men ändå så behandlar han dig svinigt
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-14 18:33:43 följande:
    ...Ärligt jag undrar för jag har gjort ALLT för att få J att känna sig trygg och säker, jag kan inte ge fler verktyg om jag inte ska ge bort hela mitt liv...
    Just det, huvudet på spiken. Nu är det bara att ge upp ditt liv. Och då menar jag att du skippar improvisation och umgänge med andra människor. Ja män i alla fall. Lite kackel med andra kvinnor är helt okey.

Men stäm av med J innan du gör något. Se till att inte misshaga honom. Om du bara sköter dig så kommer han ju faktiskt att vara väldigt kärleksfull och mysig. Precis som du vill ha honom.

Så innan du gör något, fråga dig själv vad J hade tyckt om det. Är du osäker så ringer du och frågar. Hur lätt som helst att få ett förhållande att fungera om båda två anstränger sig. 
  • Glädje58
    Glad Gbg skrev 2012-05-14 18:58:24 följande:
    ....  Jag kan ha mina dunster...
    Alltså, om du tänker småfisa så gör det på annan plats
  • Glädje58
    magus skrev 2012-05-14 19:02:39 följande:
    Åter igen. En. Nypa. Med. Salt.
    Jag har precis kontaktat vägvärket, de kommer hit med en bil som kan salta ordentligt
  • Glädje58
    Decibella skrev 2012-05-14 19:12:52 följande:

Är såklart himla nyfiken då jag just nu är singlast i stan :)

Grattis, hur kom du fram till detta? Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!