Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-03 21:39:03 följande:
    Japp! Fast jag undrar lite vart min tankeförmåga tog vägen?  Herrejisses...
    Där den skall vara, hemma.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-03 22:22:49 följande:
    Hmm...

Är ni säkra på det?

Nu verkar han ha gått upp i rök iaf, har inte hört ett pip... Men det är väl lite tidigt att dra några slutsatser än kanske. Drömmer  
    Uppenbarligen är du hemma igen.. du tänker för mycket.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-03 23:10:07 följande:
    Ha, ha... Kan så vara. Men jag har en känsla och jag brukar ha rätt. Drömmer
    Känslor är bra att ha. Tror jag..
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-03 23:40:30 följande:
    Tror? Du brukar väl ha en bestämd åsikt om allt!?
    Jadå. Min bestämda åsikt är att känslor är bra. Utom när de är i vägen för sunt förnuft. Då är de inte bra. Fast när man tänker för mycket så är känslor bra. Utom när de får en att tänka för mycket, för då är de inte bra.

Kontentan av det hela:

Känslor är bra. Utom när de inte är bra.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 00:44:23 följande:
    Tydligt och bra! Flört

Nåväl, la det sunda förnuftet åt sidan när jag följde med en relativt okänd kille hem. Tänkte inte så mycket när jag stannade kvar, det kändes bra och jag kände mig avslappnad för första gången på jag vet inte hur länge. 

Så då får jag faktiskt känna, tänka och analysera nu, det är ju det jag gör lixom...  Glad
    Knock yourself out
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 01:57:26 följande:
    Haha.. orkar inte. Man kan inte tänka jämt heller Skrattande
    VSB..
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 10:04:12 följande:
    Strålande!

För 17½ timme sen ungefär...  Dvs när jag gick från vår dejt. och jag har inte suttit och räknat timmar men gjorde det nu. Det är fan inte kul detta *suck* Vet ju inte varför han inte hört av sig, kan folk inte bara säga vad de vill? Eller inte vill för den delen. Tvingar ingen att varken dejta mig eller något annat. Men blir en smula tokig av att bara vänta! Gah!

När hörde du av dig?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 10:17:04 följande:
    Cocacola: har du hört av dig till honom efter dejten eller väntar du på att han ska höra av sig? Annars kan du ju skicka ett SMS och typ tacka för igår.

Det finns hopp om dig trots allt!
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 10:34:28 följande:
    Här väntas inget i onödan, mejlade igår och skickade sms innan jag la mig. Så det är upp till honom... 

Igår, ett litet mejl när jag kom hem. Ett sms ett tag senare. Ytterligare ett litet mejl ännu senare när jag såg att han var inloggad, det har han dock inte läst. Första är läst men var kanke inte alldeles tydligt ha, ha.. Men lite får han f-n i mig begripa själv också,  och dum tror jag inte att han är... Skickade dessutom ett sms innan jag la mig. *suck* Så det är färdigskickat för min del, vill han höra av sig så gör han det men det börjar ju se dystert ut... Så jag var kanske bara en lättlurade tjej i hans ögon, vad vet jag... Eller så har jag skrämt bort honom. Men, men... trevligt hade jag och jag vill inte ha en lättskrämd jäkel.  Men en dejt till hade inte varit helt fel... Men det finns väl andra om det nu ska vara så.

Tjafs. At the very least så hade du jävligt kul. Och bortsett från det så hade du jävligt kuk. Det är inte fy skam som nysingel. Live and let's have fun, som jag önskar att jag brukar säga.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 10:41:20 följande:
    Nej det är väl inte det, kom dessutom på att jag vet att han inte kan höra av sig just nu iaf. Men å andra sidan är det inte så jävla svårt att bara svara på ett sms , eller hur? 

Åh, du anar inte hur lätt det är att glömma ett sms.. och hur mycket skit jag fått genom åren pga det.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!