Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 10:34:28 följande:
Här väntas inget i onödan, mejlade igår och skickade sms innan jag la mig. Så det är upp till honom...
Igår, ett litet mejl när jag kom hem. Ett sms ett tag senare. Ytterligare ett litet mejl ännu senare när jag såg att han var inloggad, det har han dock inte läst. Första är läst men var kanke inte alldeles tydligt ha, ha.. Men lite får han f-n i mig begripa själv också, och dum tror jag inte att han är... Skickade dessutom ett sms innan jag la mig. *suck* Så det är färdigskickat för min del, vill han höra av sig så gör han det men det börjar ju se dystert ut... Så jag var kanske bara en lättlurade tjej i hans ögon, vad vet jag... Eller så har jag skrämt bort honom. Men, men... trevligt hade jag och jag vill inte ha en lättskrämd jäkel. Men en dejt till hade inte varit helt fel... Men det finns väl andra om det nu ska vara så.
Tjafs. At the very least så hade du jävligt kul. Och bortsett från det så hade du jävligt kuk. Det är inte fy skam som nysingel. Live and let's have fun, som jag önskar att jag brukar säga.