• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-08-16 20:41:28 följande:
    Eller tror och tror.. här ska hånglas, det har jag redan bestämt haha!
    Helt rätt inställningSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-16 23:13:45 följande:
    Hahaha jag har blivit uppraggad (vågar inte berätta vart ) och det är på retas, komplimang och inlindade inviter stadiet  Han är snygg, rolig och oseriös (me like) detta kommer bli spännande att se hur det slutar Eller haha jag är ganska säker på vart det slutar Men kul är det
    VVPFlört
  • takida
    MaDa80 skrev 2012-08-17 21:23:37 följande:
    Bra där, då bokar jag av allt i helgen så jag kan dejta =)
    Jag har tyvärr ingen profilbild ännu, gick igenom alla bilder på datorn men upptäckte att jag har hjälm på mig på samtliga och det är väl inte speciellt vettigt att lägga ut.

RacerX: Kan du se vilken typ av olja det läcker från bilen? motorolja, vxllådsolja eller bromsvätska(kopplingen)

Heidi1: Det låter jobbigt, min semester började idag så jag har gått in i slöläge nu.
    Ja ut och dejta med dig baraGlad
  • takida

Här får ni ett tips på en läsvärd bok antingen ni vill eller ejGlad
    Resehandbok för singlar (Liz Tuccillo). En rolig bok om att vara singel och hur man ser på det i olika delar av världen. Många gånger en ren aha upplevelse och stundtals nya infallsvinklar. Säger bara läs den!

• takida

Just nu är ångesten total, det blåser, det regnar och jag gillar inte direkt att bada ens i strålande solsken så vad ska hon då göra idag? Inte bara ta sig ett dopp utan simma 1km i det här jäkla vädretRynkar på näsan

Det enda som driver mig att genomföra loppet nu är känslan jag kommer ha när jag är klar, för då mina vänner kommer jag att vara jäkligt stolt över mig självGlad

• takida
    Smecker skrev 2012-08-18 09:45:13 följande:
    Jag skall skänka dig en tanke. Och pinka inte medströms!
    Hjärta
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!