Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (e) skrev 2011-11-09 17:50:31 följande:
    jag bor också i skåne och har 50mil till min "dejt" . Du har lite mer tur där för det är mkt billigare och snabbare till Sthlm än Örebro... tågbiljetterna kostar ca 1200kr  tor.!
    har du hittat nån i örebro?
    På vilken dejtingsida?
  • Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-11-09 18:18:48 följande:
    MP! och han är helt underbar!!! och snygg
    hihi vad trevligt. hur gammal? hoppas det blir bra när ni ses också!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-09 18:24:59 följande:
    Senast var han ju sambo och hade barn. Hur ska man kunna skydda sig mot såna helt sjuka lögner?!
    hur fick du reda på det??
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-09 18:36:03 följande:
    Hon ringde mig..
    shit!! hur visst hon att ni träffades då???
    Anonym (e) skrev 2011-11-09 18:35:29 följande:
    Han är 31år...Vi har träffats två helger redan!
    oh nice!!! hoppas det fortsätter så! grattis!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-09 18:39:38 följande:
    Vill inte gå in på detaljer men hon hade väl en magkänsla och sen hade hon hittat sms.
    usch!!
    Men det finns inte allt för många såna människor. Du måste våga ut där igen men förstår om det känns svårt att lita på någon igen!!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-11-09 20:35:40 följande:
    Jag behöver verkligen lite input. Jag har varit på 4 dejter totalt nu och jag tycker att tre av dom gått riktigt bra. Det har varit flirtig stämning, samtal som bara flyter på och oftast har det varit dejter där vi bestämt en kort aktivitet som en promenad eller snabb kaffe men alla har dragit över tiden men en till ett par timmar, Första dejten jag var på var helt kanon killen men killen hörde av sig en gång efter sen svarade han inte mer, dejt två hörde aldrig av sig efter dejten samma med dejt tre och 4a. Jag har bra foton på min profil som visar både ansiktsbild och helkropps bild så jag vågar nog utesluta att de blivit avskräckta av mitt utseende. Personligen så tycker jag att jag har så pass bra koll att jag hade insett om de var obekväma eller hade en tråkig dejt. Nu håller jag på att bli lite lätt förtvivlad och har tråkigt nog börjat leta massor med fel på mig. Om det var en eller två killar som inte hörde av sig igen, det hade jag kunnat hantera. Men fyra av fyra? Vad tusan kan vara fel, är det någon som känner igen sig eller som bara kan ge ett bra råd?
    det kan väl bara vara att det inte klickat för dem?
    Jag har varit på 4 dejter och ALLA killar har både av bilder och IRL sagt att de tycker jag är snygg och så. De har alla tyckt det varit trevligt och vi har snackat och skojat. MEN för min del har det inte klickat och en av killarna sa rätt ut att han tyckte jag eg var den perfekta tjejen för honom men på nåt sätt sa det inte klick. Det är så jag känner med. En kille var verkligen perfekt men han sa mig INGET just på "det" planet. så leta inte fel på dig...alla människor känner bara inte den där kemin hur rätt allt annat än är!
  • Anonym (ny)

snackar med denna snubbe varje kväll Ska ses på onsdag!! spännande!

• Anonym (ny)

nu vill jag verkligen träffa min "dejt" som jag ännu inte träffat IRL. Han verkar bra och jag gillar utseendet också, i alla fall på bild
    Kul att äntligen känna så. De andra dejterna jag haft har jag inte alls känt att jag varit sugen på att träffas eg utan mer tvingat mig dit haha men nu har jag lite fjärilar i magen!

• Anonym (ny)

Jag har verkligen SUPERBRA kontakt med denna kille har ju inte setts än men vi gillar verkligen varandra! Hoppas det blir lika bra när vi ses!!! Like him!

• Anonym (ny)

Dejten som jag sett fram emot i 1.5 vecka närmar sig och jag är jättesjuk Jag har talat om det för honom men att jag gärna ses ändå om han inte är rädd för att bli sjuk

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!