• etanol

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Kunde visst citera från mobil, men inte kommentera. Teknik är fantastisk! Sa just att orden smakfullt och mankini inte är kompatibla o min värld...eller nåt liknande...

I am arms to hold, I am lips to speak
  • etanol
    Smecker skrev 2012-01-17 19:21:01 följande:
    Jag träffade en ssk en gång som lät som en häst.
    Jag träffade en häst en gång.
  • etanol

Jag skriver mest bort mig, eller läser tokfel...måste skaffa mig nät-smartness-boken snart...nån som har den?

• etanol
    Racer x skrev 2012-01-22 15:49:34 följande:
    Tyvärr inte, vet inte var man hittar den heller.
    Ok.
    Får leta vidare mao...
  • etanol
    Niklas2k skrev 2012-01-23 21:23:27 följande:
    Ska VI slåss om saken? Jag tror att jag vet vem som vinner.
    Tror att min ekonomi kommer vara lite ansträngd framöver så överlåt min bilplats till ngn bättre behövande istället
  • etanol
    Niklas2k skrev 2012-01-23 21:34:02 följande:
    Fast i bilen är det fortfarande ledigt. Klaaart du ska med
    Får se, när var det avresan gick?

*skitdålig på att uppdatera FL nowadays*
  • etanol
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-24 04:38:48 följande:
    Ja herregud vilken dumpning jag åkte på precis och jag känner mig verkligen dum. Tog upp med killen jag träffade att det inte kändes som att han var väldigt engagerad trots att vi setts i tre månader och träffats två gånger i veckan. Fick till svar att han aldrog känt något för mig utan bara sett mig som vän. Och jag känner mig så jäkla utnyttjad för sex nu, jag berättade precis r vi började träffas att jag inte var intresserad av något kk och att han skulle säga ifrån om han inte kände något. Direkt börjar jag ju undra vad det är för fel på mig, sex dög jag till...ofta men inget mer.
    Lite respektlöst, om du frågar mig.
    Du hade ju talat om vad som gällde...

Kommunikation är A och O, men ibland brister den.
  • etanol
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-24 05:02:42 följande:
    Etanol: jag hade väl på känn att han inte var upp över öronen i mig, men ja jag tycker också det är respektlöst när han visste att jag ville mer än sex. Dessutom har jag hela tiden varit ärlig med att jag gillar honom så jag tycker ju att han kunde stoppat detta så fort han insåg att jag inte var något för honom. Jag känner mig lite smutsig och utnyttjad som sagt.
    Ja det var inte ok. Sa du det till honom också, hoppas jag?
    Se det som en taskig erfarenhet rikare och var ännu mer tydlig nästa gång. Som tur är så finns det vettiga därute också, och jag vill gärna i min naivitet tro att dessa är fler än de oseriöst pantade typerna...
  • etanol
    ulfsas skrev 2012-01-24 06:33:58 följande:
    Hej Etanol. Vad gör du numera om du inte hänger på FL då? Sover;) ? God morgon förresten!
    Godmorgon Ulfsas! Haha, sover? You´ve got to be kidding me Sånt la jag av med för länge sen...

Nej jag spökar runt i trådarna men säger inte så mkt längre, men jag har lite koll iaf

Hur är det med dig då? Ledig idag?
  • etanol
    ulfsas skrev 2012-01-24 07:11:57 följande:
    Har semester månaden ut...skönt.
    Åh, vill också ha lite semester, men nu är det oxveckor framledes som gäller...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!