-
Vad är felet där? Det brukar fanimig alltid vara mig det är fel på. Det är oftast jag som.. gör slut på det så att säga.. för att jag inte känner att det är helt hundra. Även om tjejen är kanon på alla sätt och vis. Det måste ju vara mig det är fel på.s07 skrev 2012-01-03 15:03:28 följande:"det är inte ditt fel, det är mig det är fel på..."?
-
Vänta nu... hur många procent i rabatt var det egentligen?Laurora skrev 2012-01-03 16:25:07 följande:Ja, min kompis köpte en riktig kappa igår tydligen som kostade 500:- ordinariepris, men som det var 50% på, men hon missade att dte var halva reapriset, haha skön överraskning när en kappa kostar 120 spänn typ
-
Var det 500 spänn i ordinarie, som kostade 250 på rean.. men sen var det rea på rean så att det blev 50% till?
-
Puh. Dåsåetanol skrev 2012-01-03 16:24:17 följande:Japp

-
och jag får besök av gamla tanter i 40 - 50-årsåldern. Det har jag INTE angivit men orka bry sig?
-
hahaha ja gud ja, tanter överallt.
-
Jag låter det aldrig bli tyst. Det är något jag hatar. Då pratar jag om allt eller inget istället.
Ibland är det svårt om man pratar med en vägg men då får man väl prata med sig själv istället.
-
Jahapp, vilken skitdag.
Ska hämta brorsan kl 23 vid centralen och dumpa honom hemma och sedan åka hem igen. En resa på ca 12 mil tur och retur men det är ok. Det är ju knappast så att jag har något bättre för mig idag. Imorgon kommer barnen tillbaka... äääntligen! -
Har du tråkigt?Isnogood skrev 2012-01-06 18:38:14 följande:Uttråkad...uttråkad och...uttråkad...Sa jag att jag var uttråkad..?
-
Jag kikade in på MP. 50 besök sen sist. 0 meddelanden. Fan alltså, jag måste ju framstå som en jävla tråkig och ful person.