• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Apropå sex i bilen, häromdagen var jag iväg till en kompis på hennes jobb och fick lite nostalgi känsla. Jag har haft sex i en bil på parkeringen precis utanför hennes jobb, jävligt bra sex ska tilläggasTungan ute
    Hur vi hamnade där är en helt annan frågaSkrattande  vad gör man inte när lusten faller påFlört

• takida
    Night sky skrev 2012-08-25 22:47:42 följande:
    Nä, jag har nog mest gått på ikea som singel faktiskt! Eller så är det bara de gånger man tänker mer på? Eller så raggar singlar upp kompisar eller familj som de kan besöka ikea med så de slipper gå ensamma?
    Jag tänkte ta mig en singeltripp till ikea nästa vecka, en klar fördel är ju att man slipper tjafsa med någon om vad man ska köpa då man köper precis det man vill haSkrattande
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-08-25 23:03:46 följande:
    Det är väl det som är det värsta i dejtingfrågan för mig kanske Glad jag är ganska lycklig ensam. Men kanske bara som jag säger tills jag träffar den rätta.

Tror iofs att jag vet vad jag söker nu - verkar desto svårare att hitta Solig   
    Är det så viktigt att veta vad man söker? Grundegenskaper absolut men jag är rätt öppen för förslag så att säga, blir jag kär så blir jag och vill inte måla in mig i ett hörn vilket jag tror man har en tendens att göra om man vet precis vad man söker. 
  • takida
    Night sky skrev 2012-08-25 23:07:53 följande:
    Jovisst är det skönt utan tjafs eller nån som bara följer med utan något egentligt intresse som bara vill åka hem eller drömmer om korv med bröd på vägen ut
    Ja det är ju detGlad men vad som ligger mig i fatet är att jag har ingen som helst koll på vad som funkar ihop och får det aldrig sådär mysigt. Har också tummen mitt i handen så att få upp något på väggarna är i stort sätt en omöjlighet, sen tycker jag att det är rätt tråkigt också.  På den tiden jag var singel så skötte min sambo allt sånt, han hade en bra känsla för smak. 
    Men jag försöker och har blivit iaf något bättre på den fronten. 
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-08-25 23:12:50 följande:

Nja, nu är det ett anslag, en ton, en känsla jag söker. Jag vet hur den känns men inte hur den ser ut.
    Okaj då är jag med hur du tänkerGlad
  • takida
    Night sky skrev 2012-08-25 23:31:08 följande:
    Man måste vara lycklig ensam också, annars mår man inte så bra och då är det nog svårt att träffa någon ...så tror jag iallafall!

Hade du en sambo i killformat när du var singel? Vilken lyx!  

Haha, glömde ett litet inteSkrattande
    men du fattade vad jag menade iafFlört
  • takida
    Night sky skrev 2012-08-27 08:16:15 följande:
    Åh men vad härligt! Vad ska du hitta på för spännande?
    Jag har inga som helst planer, bara ta dagen som den kommerGlad
  • takida
    cajsasmamma skrev 2012-08-27 12:45:59 följande:
    Det lät ännu softare faktiskt!!
    Ja hur soft som helstGlad idag bestämde jag att jag ska tillbringa andra dagen på min semester med att Skäms jobba.. 
    Kommer bli en riktigt rolig dag, jag är galen jag vetCool
    cajsasmamma skrev 2012-08-27 12:46:49 följande:
    Snart är det torsdag hörni Ska bli trevligt med och komma igång med att dejta igen
    Anar att du har en dejt på g? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!