Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Var den lika bra igår filmen?
Vilka sandstränder
Två blondiner satt på ett cafe.
Den ena frågade:
- Vad är närmast, Månen eller Malmö?
Den andra svarade:
- Men hallå!! Ser du Malmö eller???

Hej allihopa 
Jag har haft en trevlig helg med min vän. I lördags var vi på restaurang Mañana och åt tappas eller vad det nu heter. Gott som tusan, så där borde vi träffas någon gång och äta tillsammans. Vi pratade bland annat om att gå upp i vikt. Vi kom fram till att det borde heta att man går ut i vikt för när man ser en överviktig så går det ju faktiskt mer utåt än uppåt.
Vi kan prata rätt så högt ibland så tyvärr fick halva restaurangens gäster reda på att jag inte har haft sex på över tre år. Lite pinsamt men det var bara att ta tag i ett kycklingspett och börja knapra, låtsas som ingenting.
I dag hände något konstigt/lustigt/rolig. Jag och vännen gick i trapphuset och var på väg in i hennes lägenhet när grannen ovanför var på väg ner med lite kartonger. Jag hade redan träffat på honom tidigare när jag var och köpte lite frukost. Det visade sig att de skulle flytta om en vecka. Så jag kommer ringa värden i morgon och höra om jag kan få den. Parkering fanns det också utanför.
Skulle vara helt grym om jag fick den. Det blir gångavstånd till skolan, gymmet och annat man behöver. Jag kommer även att ha nära till elevbehandlingar på skolan så äntligen kan jag få lite skön massage. Det blir även nära till jobbet. Hoppas hoppas...
Känns helt overkligt att det skulle kunna hända. Men jag har ju redan uppvaktat honom tidigare och sökt lägenhet. Så han känner mig och så. Frågan är bara om det är flera som är före mig i hans kö
Hade hon tagit den i tvåan, ute på altanen i stekhet solsken? En helvaxning i de mellersta regionerna? Vad vad?
Det var ingen kö till biljardbordet så jag fick gå och hämta en