Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-05-21 00:02:49 följande:
    Kolla in killen i videon. vet inte vad som är bäst killen eller låten *dreglar*

">

" target="_blank">

Killen känner jag inget för men hon har grym röst Glad
  • Glädje58
    nu123 skrev 2012-05-21 00:42:24 följande:
     Ja, bra låt. Killen är väl snygg men hon är vassare och  så hade det varit roligare om hon burit honom i slutet - hon är ändå rösten! :)
    Läste för en tid sedan när hon var på ett teveframträdande, kanske saturday night live, så bar hennes röst inte hela vägen. De skämtade om det i programmet.
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-21 10:38:51 följande:
    Jag kan ju tyvärr inte säga någonting nu för han har "2 dagars paus" där dte tydligen innebär att man inte besvarar varken samtal eller sms så då ska jag få lida med den här skiten i 2 dagar till.
    Satans jävla idiotregler {#emotions_dlg.djavulsk}   De kan han köra upp i röven på sig själv.

Är han konflikträdd? 
  • Glädje58

Är det meningen att du ska möras till under dessa två dagar så du blir lite mer medgörlig? 

Du vill prata och försöka lösa det. Han vill in i grottan och hoppas att du har skärpt till dig när han kommer ut igen. 

• Glädje58

Denna förbannade jävla stress varje dag. Jag är mitt i maten, ska byta om till arbetskläder, sitta i bilen om tolv minuter... Obestämd

• Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-05-21 20:52:31 följande:
    Nu har vi skiljt oss Gråter

Det är inget fel på dig kära du, men ibland blir det så att man behöver gå skilda vägar. Styrkekram Solig
  • Glädje58
    Per19 skrev 2012-05-21 22:01:22 följande:
    Tycker att det är rätt skönt med träningsvärk, så man känner att man gjort nåt.
    Några gånger om året så har man ordentlig träningsvärk. 

Jobbat? Haft sex? Flört
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-05-21 22:23:17 följande:
    ...Har för övrigt knatat typ 1 mil idag och siktar på att försöka hinna med detsamma imorgon...

Visst är det härligt Glad
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-05-21 22:23:17 följande:
    ...Har för övrigt knatat typ 1 mil idag och siktar på att försöka hinna med detsamma imorgon....

Hur lång tid tog det förresten? Jag brukar gå 65 minuter men har ingen aning om hur långt det är
  • Glädje58
    Per19 skrev 2012-05-21 22:44:51 följande:
    Inget av dom du tror. Har visserligen ett fysiskt arbete men det ger inte träningsvärk.
    Andra alternativet då, nej inte det heller fast det blir så sällan.

Jag kör Enduro och Motocross på motionsnivå numera, men tävlar då och då (i Enduro) fast med för dålig grundträning så efter en tretimmars tävling så är man ganska mör.
    Finns inte en muskel som är opåverkad (jo en när jag tänker efter, ni vet vem) av att köra hoj.
    Ont överallt har man men det är faktiskt en skön känsla tycker jag.

Så du tränar inte upp dig litegrann inför en tävling? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!