Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Per19 skrev 2012-05-21 22:59:48 följande:
    Tyvärr har du fel, då dom ser ut som 2 okokta spagetti, om du nu menar att snygga är detsamma som muskulösa?

Haha... kommer tänka på förra sommaren när jag och vännen satt ute på gården och grillade. Det fanns även ett annat gäng som grillade. Plötsligt hör man en kille säga till en annan "Snygg italiensk skjorta". Vadå italiensk? frågade han. "Spagettiarmar" sa han och skrattade
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-05-21 23:15:33 följande:
    Jag skulle vilja testa det ..men har inte kondis för det  ...

Nä nu måste jag uppsöka snarklådan..ska upp i morgon  sov gott sötisar

Sov gott nu Solig   Zzzzzzzzz.....
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-22 08:28:53 följande:
    Nej, inte än. Jag har lite telefonissues, blir jäkligt blyg när det ska till att pratas i telefon... Skäms
    Du får öva på mig Flört

Nästa vecka har jag ett erbjudande som innefattar fem samtal á 30 minuter (alla kostnader betalas av kunden). 100% kundgaranti
  • Glädje58

Min juni-dejt har avreggat sig på fl. Då var man singel igen...

Tackade nej till lägenheten som jag inte kommer bli erbjuden. Kommer inte att funka bo så nära min vän. Fick även reda på att det var många före mig hos fastighetsägaren.

Men gud vad härligt det är ute nu. Nyklippt gräs och doftar hav Glad

• Glädje58
    takida skrev 2012-05-22 13:48:20 följande:
    Trist att det inte blir någon dejt, men det går fler tågGlad
    Eller som ulfsas säkert säger, det går fler flyg Skrattande
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-22 14:40:08 följande:
    Vissa de bara roar sig medan andra får slita på ett kontor....... Drömmer
    Säg som det är, du njuter av alla siffror som fladdrar förbi Skrattande
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-22 14:46:02 följande:
    Äsch, nu sitter jag i receptionen för ovanlighets skull, och missar dopfikat dessutom. Obestämd
    Ja jäklar, det har jag ju missat. Var ju bjuden och allting Drömmer
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-05-22 16:04:21 följande:

Tråkigt med dejten och lägenheten. Men det låter inte som att du deppar för det. Önskar jag kunde ha en sådan attityd ibland hihi. Men det smittar av sig iallafallGlad

Men lite synd om mig är det ändå. Det märkte jag i dag när jag handlade två sorters chokladtårtor som jag ska trycka i mig till helgen när jag jobbar. Rynkar på näsan
  • Glädje58
    Suppressed skrev 2012-05-22 19:19:48 följande:
    Men havet är inte så mysigt på vintern eller?

Jag var vid varbergs fästning i vintras kring midnatt. Det stormade ute och vågorna gick höga. Nej det var inget mysig men det var väldigt mäktigt.

En annan vinter, strax innan våren skulle anlända så var det blå himmel och helt vindstilla. Vintern hade varit kall i flera månader så jag kunde gå ut en bit på isen. Det var så fantastiskt underbart. Önskar jag hade med mig en skön solstol med mig så jag kunde sitta/ligga där och njuta.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!