Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ps, det blir en halv kladdkaka och lite vaniljglass om en eller två timmar. Skönt att bli tröstad

• Glädje58
    Suppressed skrev 2012-05-22 19:23:14 följande:
    Jag har nog blivit konstig (Eller så är det bara chocken över att det börjar bli djävulsktvarmt). Ju varmare det börjar bli ute dessto mindre intresserad av känner jag mig av andra människor... Just nu reagerar jag bara över hur alla inkl mig själv bara verkar se äckligt svettiga ut och vantrivas. I kollektivtrafiken är det satan värst... Men det kanske blir bättre när folk börjar få på sig mindre kläder igen, Eller så har jag blivit helt skadad och en skam för den mänskliga överlevnadsförmågan.

Jag blir så himla kåt av värmen. Jobbigt när man inte kan få avreagera sig Tungan ute
  • Glädje58
    Suppressed skrev 2012-05-22 19:27:49 följande:
    Se så inte deppa ihop nu, Det finns fler fiskar i havet. Var glad för att det inte visade sig så här efter ni träffats istället.

Hade hon bara träffat mig så skulle hon aldrig lämna mig sen Drömmer
  • Glädje58
    Suppressed skrev 2012-05-22 19:29:37 följande:
    Jaha och där med blev du utesluten ur samtliga bastuföreningar i sverige ;)

Fan också, det som är så gött Drömmer
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-05-22 19:30:14 följande:

Men varför kunde hon inte dejta i Juni? Om jag får fråga?

Alltså jag vet inget mer än att jag ser hon har avreggat sig här på fl. Ska hon ta kontakt med mig igen så får hon öppna ett nytt konto. Vi har skrivit fram och tillbaka lite grann och det var hon som ville ses i juni när hon hade ett ärende i gbg.
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-05-22 19:30:23 följande:
    *antecknar*

Hur få igång Glädje: Värmepistol.

Tack, men jag behöver nog mer en fläkt för att kyla ner mig Glad
  • Glädje58

Men nu har jag bestämt mig i alla fall. Inga mer kvinnor i dag eftersom jag ska äta både kaka och glass. Håll er på avstånd tills jag är bra i magen igen

• Glädje58
    lemonina skrev 2012-05-22 19:38:33 följande:

Ja just ni hade pratat här. Förstår att det känns surt när det var hon som pratade om att ses och sen bara försvinner. Men som alla säger det går fler tåg. Men först avjuta chokladtårtorSkrattande

Fan att det ska ta 60 minuter för den att tina upp. Jaja, lika bra att gå ut och jobba en sväng medan den tinas upp Drömmer
  • Glädje58
    Suppressed skrev 2012-05-22 19:39:57 följande:
    För alla tjejers information. Kölapparna börjar ta slut; Jag återkommer i höst om jag ser behovet av att köpa en ny rulle.

Söker du tjejer som vill ha ett nummer? Flört
  • Glädje58

Nu börjar jag fundera på om min juni-dejt tog avstånd från mig för att jag och lemonina skojade härom dagen Obestämd

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!