• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NS: det var precis det jag ville få fram:) Ombyte förnöjer!

• takida
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-07 13:47:33 följande:
    Alla är inte resonliga, tro mig. Jag har försökt in i det sista att prata, resonera osv... Men en del är oförmögna att överhuvudtaget försöka vare sig förstå eller prata om saker. Sen kanske jag är extrem åt andra hållet och säger, pratar och reflekterar över sådant vissa tycker ska fram gå outtalat.
    Visst är prata och kommunicera bra men det gäller också att kunna känna av läget ibland och inse att nu är inte rätt tillfälle att prata. 
  • takida
    visma1 skrev 2012-09-07 17:05:16 följande:
    Kan man inte ha hårdare sex med den man älskar menar du? Den åsikten hoppas jag INTE att en eventuell framtida partner delar
    Vågar påstå att det inte är så NS menarGlad snarare att är man i ett förhållande så är det mer självklart att man älskar personen ifråga och inte bara vill ha sex. 
    NS rätta mig gärna om jag har felFlört 
  • takida

Heta linjen, haha det var länge sen:):)
    Bättre ett halvt kilo än inget alls och så mår kroppen garanterat bättre också, gäller att vara glad för det lilla:)

• takida

JM: det där med att basunera ut alla lik man har i garderoben direkt, jag vet att du gör det och så länge du är nöjd med det så kör på. Men jag tror att gör man det direkt så kan det lätt bli för mycket att smälta på en gång vilket gör att man drar sig undan istället. Får man istället liken utportionerade allt eftersom så hinner man lära känna personen och har därefter en egen uppfattning om man tycker om personen ifråga eller ej. Och tycker man då om personen så spelar dennes bagage inte längre någon roll.

• takida

Någon som hört från colan? Länge sen hon skrev här i tråden. 
    Nu sover min lilla goding och jag funderar på om jag ska gå och lägga mig i tid idag eller om jag ska vara vaken ett tag till.  

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-07 22:17:37 följande:

om du inte ska sova så har du ett låååång inbox om allt och inget från fröken Vanilla   
    Och du har fått ett lååååångt svar med massa kloka tankar{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-07 22:36:11 följande:

Vi har en liten stängd tråd där samtalen blir lite mer detaljerade men hon som stratade den är avreggad och jag vet inte om någon annan kan lägga till medlemmar...
    Smecker kan tror jag. Men den tråden du skrev i borde Lemmo kunna skriva i ju?

Fortfarande vakenGlad 
  • takida
    Anders83 skrev 2012-09-07 22:40:56 följande:
    Den här tråden för nattvakna med sovande barn?
    Nja, alla här har ju inte barn men vakna är de ändåCool
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!