Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Madida: Välkommen ut ur garderoben
Madida: Välkommen ut ur garderoben
Legacy: Finns det några heta män där nere?
Åh hå hå kan inte alla irländska- italienska och finlänska män mellan typ 28-33 flytta till Eskilstuna. Eller då kanske tv 3 är lite sugna på att köra en dokusåpa "Vanilla söker kärleksinvandrare". Åh släng in några norrmän också
Eskilstunas manliga singelutbud har resulterat i en kille som det nästan blev en dejt med men som fick avbokas när vi upptäckte att hans bror är min ex-makes bästa vän, vars fru jag även umgås med och som gnällt över att hennes makes bror har en ny blond dryg tjej var och varannan vecka:)) finns bara ett ord gör den här stan INAVEL!
Giftgrodam: för att få inspiration att dagdrömma och leka med tanken...
Vad är det för träff? Är det i Göteborg?
Oh, Gbg är lite långt men vi lär ju dra ihop en sthlms träff:))
Nu är jag lite OT här. Hur har ni som är 30+ firat er 30årsdag? Behöver inspration och känner att jag vill vara ute i god tid:))
Lellebror: men firade du inte lite mer någon annan dag?
OMG satt och funderade på att jag och Mumintrollet skulle kunna vara vänner åtminstonde så jag började skriva några rader och helt plötsligt blev de det sedvanliga A4at. Vågade inte skicka så det ligger som utkast. Fy vad dum jag är! Jag saknar honom och det är dumt att ta upp lite kontakt då...
Hahaha sjörövarparty! Nice:))
Hahaha jag har en bild på mig som en snorfull Jack Sparrow efter för mkt Captain Morgan hahaha. Well tur att det inte går att ladda upp bilder från iphone