Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MatsAtari skrev 2012-06-23 02:07:09 följande:
    Undrar hur ni gör för att få kontakt  på de där nätsidorna egentligen?

Det är få tjejer överhuvudtaget som är inne och tittar på mina profiler och ingen som någonsin skriver självmant till mig.

Det är kanske 1/10 tjejer man skriver till som skriver tillbaka och nästan varje gång slutar hon bara skriva, inget, nej, jag är inte intresserad utan bara fullständig tystnad.

Är det någon ansvarig på nätdejtingsajten som har lovat dig något?
  • Glädje58
    Anonym (Mee too) skrev 2012-06-23 02:12:49 följande:
    Jag har gett upp hoppet om dessa sidor... killarna svarar inte eller så är dem ute efter EN sak. Tråkigt men sant... Bara hoppas att man springer på prinsen vartefter.

Ett stort lycka till, till er alla som söker kärleken!!

Det är helt okey att ge upp hoppet om nätdejtingsajter men ge inte upp hoppet om att träffa någon. Om man anstränger sig för mycket så blir tillvaron jobbig att hantera. Släpp det lite, det kommer när det kommer.

Jag får önska dig lycka till du också Solig
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-06-23 02:30:28 följande:
    Hej Glädje! Längesen man såg dig, har funderat vart du hållit hus? Uppdatering?

Hej vännen Solig

Det är jättebra med mig. Värken som jag haft ett halvår är äntligen borta så nu kan jag träna igen. Det är så himla skönt att röra på sig. Förstår mig inte på folk som har svårt för att komma igång med motion.

Jag har äntligen fått ett inre lugn och harmoni i själen, för nu har jag släppt tanken helt och hållet på att träffa någon partner. Har ingen lust faktiskt, saknar inte ens sex. Känner att det kommer när det kommer, jag orkar inte jaga rätt på någon.

Nästa vecka ska jag till hudläkaren. Ska kolla upp ett sår jag har på näsan. Det läker sig inte, har inte gjort på ett halvår minst. Antar att det är någon ny form av cancer jag har fått.

Eftersom jag inte har lust att träffa någon eller orkar dejta nån så har jag väl kännt att jag inte platsar här i tråden, men jag har saknat er så jag var inne och tittade till lite nu i natt. Är på jobbet nu.
  • Glädje58
    MatsAtari skrev 2012-06-23 02:07:09 följande:
    ...Det är kanske 1/10 tjejer man skriver till som skriver tillbaka och nästan varje gång slutar hon bara skriva, inget, nej, jag är inte intresserad utan bara fullständig tystnad.

Hon kanske bara ville vara hövlig och skriva lite tillbaka. Men sen när du skriver igen så orkar hon inte skriva att hon inte är intresserad. Men man får ta det för vad det är, en marknad. Ta inte för allvarligt på det bara...
  • Glädje58
    takida skrev 2012-06-23 02:45:00 följande:
    Kul att se dig glädjeSolig

Tack det samma, jag har saknat dig med Solig
  • Glädje58

Det är självklart att jag saknar närheten till någon, men det är ingen idé att sucka och stöna över att man inte har någon just nu. Det gäller bara att se till att fylla ens liv med annat som ger tillfredsställelse på andra sätt.

Det är säkert värre för er som ändå har haft någon eller dejtat någon senaste halvåret eller månaden. Men för mig som inte har varit med någon på 3,5 år, så börjar det bli rätt så avlägset på något sätt. Nästan så jag har glömt bort hur skönt den kan kännas att vara tillsammans med någon.

Men just för tillfället så har jag inte ens lust att göra något för att träffa nån. Så det känns rätt så bra faktiskt. Jag har trevlig tillsammans med min vän, vi gör rätt så galna upptåg titt som tätt. I fredags kväll vid tiotiden när vi var ute och åkte bil, så kom jag på att vi kanske skulle ta en tur till Oslo. Vilket vi gjorde. Vid fem-tiden på morgonen så var vi hemma igen :)

• Glädje58
    takida skrev 2012-06-23 02:51:45 följande:
    Glädje: bra att du ska till läkaren och kolla upp såret, håller tummarna för dig{#emotions_dlg.flower}

Tack snälla du Solig  Får se om jag kommer tillbaka med avklippt näsa sen.
  • Glädje58
    takida skrev 2012-06-23 03:04:31 följande:
    Kände mig ordentligt redig idag när jag hör och häpna cyklade hem från midsommarfesten på en tantcykel iförd cykelhjälm och regnställ. Hon börjar nog bli vuxen kanskeSkrattande

Nykter?
  • Glädje58
    takida skrev 2012-06-23 03:13:45 följande:
    Skulle kanske inte klara ett alkotest men så gott som nykter.

Du hade i alla fall hjälm på dig Glad

Haha... kan se framför mig hur du blir stoppad av en polispatrull. Han som ber dig blåsa är så himla snygg och sen säger han att testet visar att du kan fortsätta cykla hem, men att du behöver en liten informationsträff med honom nästkommande lördag Flört

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!