Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Skepplanda, där har jag varit en del och jobbat.

Har för mig att det hände en hel del flygolyckor där för många år sedan. Det var många piloter som tog fel på Arlanda och Skepplanda 

• Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-26 17:43:47 följande:
    Glädje: På riktigt? Haha korkade piloter! Kanske var Ulfas;P
    Tror faktiskt att det var han. Får fråga honom när han är här nästa gång.
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-26 17:42:58 följande:
    Ja jag ska definitivt träffa er när jag är i götet Ni slipper inte undan hehe!
    Låter härligt Glad

• Glädje58
    takida skrev 2012-06-27 20:58:54 följande:
    ...Du vill ju träffa någon mamma, och om du gör det och vi flyttar ihop då får vi mer pengar över för då är man ju två som delar...
    Härlig kille Glad  Vad är det han vill ha? Flört
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-06-27 21:52:59 följande:
    ...då är det väl helt enkelt så att jag ska fortsätta ha kul utan en manDrömmer 

Det blev väldigt tydligt för mig igår. Jag var rätt så nedstämd och hade ingen ork. Så istället för gym och en powerwalk så blev det en lugn och mysig promenad ner till hamnen. Det var underbart ute, härliga dofter, fick syn på sjöstjärnor, fiskstim med flera tusen småfiskar, en ål, en ensam jycke med halsduk runt halsen som gick fritt omkring på bryggorna.

Men jag såg även en hel del par som kom hand i hand. I vanliga fall är det inget jag tänker på, men just nu när jag var nere i varv och inte gjorde något speciellt så högg det till i hjärtat. Jag kände mig ensam.

Jag upptäckte då att vilken skillnad det är när jag har full fart i min tillvaro med jobb, träning, musik och umgås med vänner, då ges jag inte chansen att sakna en partner. Därmed insåg jag hur viktigt det är att fylla sin tillvaro med saker som är roligt för en själv.
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-06-27 21:56:04 följande:
    Nej, hon håller på att dra igång rättsprocesser och skit nu.

Har du gjort dig förtjänt av det?
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-06-27 22:07:01 följande:
    ... jag raderade allt jag hade med henne för att försöka släppa henne från tankarna, jag har inget att bevisa på alls...
    Men om det blir ett polisärende, brukar man inte då kunna skrapa fram gamla majl och sms hos operatörerna?
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-06-27 21:52:24 följande:

Vart tog min humor vägen? Behöver den om jag ska palla och den är borta. Kvar är bara en cola som mår skit.

Hur är det med dig colan? Vad har hänt? 

kram Solig
  • Glädje58
    takida skrev 2012-06-27 22:15:55 följande:
    Klart att saknaden känns mindre när man fyller sitt liv med annat. Men jag önskar att jag inte behövde fylla livet med annat utan att det hade räckt med bara mig själv. Men jag är så less på mitt egna sällskap nu börjar faktiskt tröttna på mig självFlört

Det är inte så lätt att överraska sig själv. Nalle
  • Glädje58

Jag var rätt så nere igår. På läkarkontrollen så visade sig att jag hade hudcancer på näsan. Även om jag var förberedd på något så blev jag ändå tyngd av beskedet.

Som tur var tog läkaren bort det med en gång. Det blev tandläkarbedövning på snoken och sen karva bort det. Efter det blev det en rejäl näsbränna haha... Flytande kväve på -200 grader gjorde susen. Hon hittade även något bakom ena örat så där skar hon bort en bit för analys.

Nu ser jag ut som någon har skjutit med luftgevär rakt på näsan. Ska jag vara positiv nu så är jag glad för att jag inte blev skjuten i ögat haha...

Idag känns det bra igen, även om jag har en oro för att det ska komma mer. Det är är ändå tre olika cancerformer jag har gått igenom.

• Glädje58
    Chromakey skrev 2012-06-27 22:26:53 följande:
    ...Men oandrasidan så har jag inte heller gett upp hoppet tidigare om att hon skulle förändras osv...
    Men ska du inte försöka nå henne ändå. Jag hade också en moralisk tvist med min exfru. Ja det var även en ekonomisk grej. Men vi har ändå kunnat prata om det.

Vad är det som gör att hon vill hämnas på dig, för det är ju det hon gör?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!