Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Skepplanda, där har jag varit en del och jobbat.
Har för mig att det hände en hel del flygolyckor där för många år sedan. Det var många piloter som tog fel på Arlanda och Skepplanda
Skepplanda, där har jag varit en del och jobbat.
Har för mig att det hände en hel del flygolyckor där för många år sedan. Det var många piloter som tog fel på Arlanda och Skepplanda

Vad är det han vill ha?
Vart tog min humor vägen? Behöver den om jag ska palla och den är borta. Kvar är bara en cola som mår skit.

Jag var rätt så nere igår. På läkarkontrollen så visade sig att jag hade hudcancer på näsan. Även om jag var förberedd på något så blev jag ändå tyngd av beskedet.
Som tur var tog läkaren bort det med en gång. Det blev tandläkarbedövning på snoken och sen karva bort det. Efter det blev det en rejäl näsbränna haha... Flytande kväve på -200 grader gjorde susen. Hon hittade även något bakom ena örat så där skar hon bort en bit för analys.
Nu ser jag ut som någon har skjutit med luftgevär rakt på näsan. Ska jag vara positiv nu så är jag glad för att jag inte blev skjuten i ögat haha...
Idag känns det bra igen, även om jag har en oro för att det ska komma mer. Det är är ändå tre olika cancerformer jag har gått igenom.