• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

V: det håller jag inte med om!

• takida
    Smecker skrev 2012-10-02 20:30:16 följande:
    Det där är ett enkelt sätt för dig att förtjäna ett helrör. I bakhuvudet. *muttrar*
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-02 20:55:19 följande:

Hahaha det skulle du aldrig lyckas med gullet Du når inte upp till mitt bakhuvud och jag hinner springa ganska långt innan du klättrat upp på pallen
    Kärlek börjar alltid med bråkFlörtSkrattande

• takida
    visma1 skrev 2012-10-02 22:06:50 följande:
    Ja det var verkligen mycket kärlek idag! Smecker och Vanilla ta det där privat, orka med en massa gulligull
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-03 19:50:38 följande:
    Blir tokig! Har fått min Iphone och mitt gamla simkort passar inte. Så jag kan inte överföra mina kontakter till min Iphone. Skulle inte detta vara en smart-phone, känns inte speciellt smart. Hallååå!!!Skrikandes 
    Jag klippte till simkortet själv bara, funkar alldeles ypperligtGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-03 20:43:07 följande:
    Lemonina tja, hur förklarar man det haha. Har inte behövt använda det än men jag kan öppna min mobil i andra datorer och så bl.a. min kontaktlista mm. Bilder mm sparas i molnet och jag får tillgång till det på alla datorer. Någon mer datakunnig kan säker förklara bättre
    Jag har också Icloud men är inte så haj på det jag heller. Men alla påminnelser jag lägger i telefonen ploppar upp i datorn och vice versaGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-03 20:32:42 följande:
    Ja haha då gäller det att inte vara skakig på hand antar jag kanske kan försöka mig på det efter att jag skrivit ner nummren, då besparas jag åtminstonde att lägga in dem också.
    Det enda svåra är att lyckas med att inte klippa kortet för litet, men kunde jag så kan du!
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-03 21:53:43 följande:
    Jag håller på att planera haloweenpatry här hemma ska bli görkul Men måste komma på lämplig utklädnad och det behöver inte vara skräcktema och vi ska ut och cluba i kostymerna sen är det tänkt. Har två dräkter hemma men trist att ha samma två ggr... Ge mig förslag!!! Pliiiis!
    Det låter riktigt roligt! Dessvärre har jag inget tips på utklädnad. 
  • takida
    MrC skrev 2012-10-05 09:01:29 följande:
    Spännande.
    Min dag består i att granska tidrapporter... jääävligt roligt. höhö.
    Jag hade gärna bytt med dig idagSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!