Inlägg från: Anonym (Nervös dejtare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nervös dejtare)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-03-05 12:47:00 följande:
    Tyckte han med att sexet var extremt bra?
    Enligt vad han sa så...Haha, kanske inte betyder något men han verkade ju uppskatta det iallafall =)
    Hände ju flera gånger på natten sen så kass var det inte
    Niklas2k skrev 2012-03-05 12:46:35 följande:
    Ja
    Attans, men som jag trodde.
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-05 12:49:21 följande:
    Hmm sånt är ju jättesvårt! Fråga om han vill ses för lite sex igen och se hur det fortlöper
    Nja, jag tänker inte vara som ett plåster. Vill han ses igen så får han föreslå det.

Men en sak har man ju lärt sig, som om man inte redan visste., ha inte sex på andra dejten!
    Att man aldrig lär sig.

Jag SKA vara en fin flicka, jag SKA vara en fin flicka, jag SKA FANIMEJ vara en fin flicka...fortsättningsvis.
    Night sky skrev 2012-03-05 12:51:38 följande:
    Antagligen är han väl inte det.. kanske har nåt annat på G också??
    Men gör som Legacy säger och fråga!
    Jag misstänker nog att han har något annat på G och då tänker jag inte "fightas" om att få hans uppmärksamhet.

Tack för era små ord =)
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-05 12:54:19 följande:
    Äsch det är lika bra att ta chansen på första dejten. Aldrig säkert att det blir en andra
    Haha, kanske är det så
    Niklas2k skrev 2012-03-05 12:54:30 följande:
    Men det känns ju jobbigt att du inte vet.. eftersom att du frågar oss?
    Sent ska syndaren förstå...
    Smecker skrev 2012-03-05 12:55:41 följande:
    Varför? Har du dålig självkänsla?

Fina flickor är överskattade. Såna väljer jag bort, oavsett om det gäller förhållande eller sex. Föredrar såna som är naturliga och gör vad de känner för, istället för såna som följer mallar bara för att.
    Inte dålig självkänsla, men trist att ligga på och alltid vara den som söker hans uppmärksamhet. Vill han inte så vill han inte.
    Skulle ju vara trevligt om det vore ömsesidigt medkontakten

FjärilVingad73 skrev 2012-03-05 12:59:46 följande:
    Nä, ha sex på första!
    Funkar nästan alltid för mig! Oskyldig
    Hmm, bara jag som inte lyckas då.
    Får kanske se över mina "kunskaper" inom området...
    Smecker skrev 2012-03-05 13:00:40 följande:
    Vad är det viktiga, att ses eller vem som tar initiativet? Om det är det sistnämnda så förstår jag inte varför du ens funderar på killen.
    Nja, det är väl det som är grejen, jag tappar ju intresset eftersom han verkar ha gjort detsamma.
    Jag har aktiverat min sida på sajten igen och tänker "shoppa vidare".
    Ville mest ha lite input.
    Glädje58 skrev 2012-03-05 13:14:47 följande:
    Det här hittade jag när jag skulle leta upp en sak du skrev i dag. känner du likadant fortfarande?
    Ja, det är fortfarande erfarenheten.
    Dock var det över ett halvår sedan jag skrev det du citerade. Den gången slutade det abrupt och jag vet inte om han faktiskt var intresserad eller inte, samma kväll jag skrev det fick jag ett dödsbud.
    Det är inte förräns nu jag tagit upp dejtandet igen.
    Glädje58 skrev 2012-03-05 13:17:59 följande:
    Men hade du sex på första? Flört

Sen en annan sak, hur känner du dig efter du har haft bra sex, men att det bara rinner ut i sanden. Kan du känna att du kan vara nöjd med sexet och sen gå vidare? Det är ju inte bra om du mår sådär efteråt.
    Som du kan läsa i min historik så har jag tidigare varit en slapma, hahahaha!
    Men jag har nog inte så svårt att gå vidare. Mest lite trist att det rinner ut i sanden utan att man får en chans att visa vem man är.

Nu har jag varit på en tredje dejt med killen jag hittade på HP. Det är ganska glest mellan dejterna eftersom vi båda har barn på heltid.
    Jag har varit mycket avvaktande med denna killen, inte vågat tro att det faktiskt kan bli något.
    Men igår tog vi nog ett steg framåt. Tror jag iallafall.

Vi träffades tidig eftermiddag hemma hos honom, han mötte mig med en kram och en puss.
    Sen satt vi och pratade en stund, han var väldigt ömsint hela tiden. Han sa spontant vid ett tillfälle hur vacker jag är och att han bara måste kyssa mig.

Ja, sen så, hehehe, gissa....Haha! Som på första riktiga dejten.

Det blev en dag och kväll med mys, prat, kramar, kyssar och sex. Helt otroligt kompatibel sex.

Jag messade på förmiddagen efter jag åkt, jag skrev:
    Jag hade en väldigt trevlig dag och kväll med dig. Du gör mig glad ska du veta =)

Han svarade att han också hade haft trevligt och avslutade sms:et med en puss.

Är detta för bra för att vara sant?
    Nojjig? Jag??
    JA!

Så, kan någon ge en överanalyserande människa en andra analys?

Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 18:21:40 följande:
    Inte vet jag, för tidigt att säga om han bara är tacksam för sexet!

Haha, jag är iallafall tacksam för sexet
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!