Inlägg från: Anonym (Väntar...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Väntar...)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

singelsthl skrev 2011-09-04 09:14:18 följande:
    Jag var likadan..Vill du själv ha barn?

Jag har ett barn redan, men barnet har ingen pappa. Så min blivande partner måste vara beredd på att bli "plastpappa" Och sedan vill jag ev ha fler barn oxå.
  • Anonym (Väntar...)
    Flashbulb skrev 2011-09-08 21:44:36 följande:
    De killar som föreslår att man ska träffas hemma hos varandra vid första träffen är sådana som försöker få till ett ligg. Finns inte ens chans att man bjuder hem en främling till första träffen oavsett hur mkt ni tror att ni känner varandra.
    Nja, håller inte med. Är säkert skillnad på storstad och landsbygd.
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (ny) skrev 2011-09-11 09:55:31 följande:
    vill på dejt nu!!! Vill bli kär

Jag är så feg gällande prata i telefon. Har en dejt på g med en kille som både ser bra ut o verkar trevlig o han vill ha mitt telefonnr. jag är inte rädd att lämna ut det för vi har chattat en del men jag är så rädd för att snacka i telefon med någon jag inte känner rädd att jag typ ska bli helt tyst o inte veta vad jag ska säga...
    Men vet du - sånt brukar ge sig!!! Lovar
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (e) skrev 2011-10-04 14:54:34 följande:
    Kan inte släppa det här! tycker ni jag kan "ställa honom mot väggen"? eller man verkar hysteriskt och kontrollerande då? men jag vill han ska vet att jag inte gillar att han tycker om porriga modeller, iaf inte att han skyltar med det. Det är ju ganska långt från mig om man säger så... hur kan man säga det på ett bra sätt?
    Tror inte du ska säga ett smack. Kan ju va en omogen, dum grej från hans sida som inte betyder ett smack. Men bra att ha i bakhuvudet om ni fortsätter att träffas, verkar han då omogen så får du säkert tillfälle att säga nåt senare.
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (Bored) skrev 2011-10-16 09:52:42 följande:
    Haha, nja. Det tror jag inte. Visst ser jag väl bra ut men jag har några valkar runt midjan och tränar inte överdrivet mycket.

Saken är väl den att oavsett mitt uppförande så vill jag inte att kvinnan på dejten skall vara så "lössläppt" att hon "snaskar kotte" på första dejten även om hon vill det.
    Men nu förstår jag inte detta. Du VILL inte ha sex med  ngn första dejten, men ändå har du det för att utnyttja situationen?
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (Bored) skrev 2011-10-16 10:18:29 följande:
    Alltså, jag VILL träffa kvinnan jag vill spendera resten av mitt liv med men om hon fingrar på min snabel redan första dejten är det inte hon.

Tar hon däremot initiativet till sex så vore det ju dumt att försaka en stunds njutning... Men mer än så blir det, som sagt, inte.
    Fast du lurar ju tjejerna. Du har utgett dig för att vara seriös och sen dumpar du dem när ni haft sex. För att DE gjort fel. Vad har du själv gjort då? Jo, utnyttjat dem... Nä, tror det är DU som inbjuder till sex. För om jag dejtar nån första gången skulle jag aldrig få för mig att stöta på killen och ha sex om han inte själv tydligt visade att han ville.
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (Bored) skrev 2011-10-16 18:00:23 följande:
    Om klimax för kvällen resulterade i en kyss (inte med tunga utan endast lätt fuktade läppar) så skulle det , i min värld, vara nästan helt perfekt.
    Tror du får skriva det i din annons då: Kvällen måste resultera i en kyss utan tunga, blir det mer än så kommer jag inte att vilja fortsätta träffa dig.

Vet du - ta detta som en grund för att fundera över din inställning till tjejer som du dejtar. Vi är flera som överraskats över sin attityd. Och kanske du kan förändra ditt tänk?
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (Bored) skrev 2011-10-16 18:46:57 följande:
    Vet du - nej, jag behöver inte ändra mitt tänk i denna frågan bara för att några i detta forum är såpass lössläppta att de inte skulle passa mig i ett längre förhållande. Det är varken fel på mitt tänk eller på er som lägger upp er så snart ni kan utan bara ett konstaterande att vi (som partners) inte är kompatibla.

Saken är ju att jag inte vill ha er och om detta irriterar, förvånar eller upprör så är det ert problem och inte mitt.
    Jag personligen skulle aldrig ha sex på första dejten. Men jag skulle inte döma dem som vill ha det.
    Och jag tycker synd om de tjejer du träffar och som kanske faller för dig.

Men som du säger - vi är olika!
  • Anonym (Väntar...)
    Anonym (Bored) skrev 2011-10-16 19:04:41 följande:
    Ah, men märk väl, jag dömer dem inte. De faller bara inte mitt hjärta i smaken. Saken är ju samtidigt den att jag inte kan avslöja detta i förväg ty då finns risken att kvinnan i fråga kommer förställa sig och inte vara den hon är.

Jag har svårt att tycka synd om de som väljer att ha sex med mig första dejten då det är självvalt. De får definitivt en engagerad sexpartner under den tid "akten" varar.
    Fast jag gissar ju att du har en presentation på dejtingsidan där du utger dig för att vara ute efter ett seriöst förhållande?
  • Anonym (Väntar...)

Behöver era smarta hjärnor!

Har ett span, en läcker kille som fyller 30 i morgon. Jag fyller 30 om några dagar. Vi låg på BB samtidigt,  Tänkte skriva ett grattis på Facebook. Han vet vem jag är, men det är inte mer än att vi hälsar typ... VAD skriver jag? Gärna nåt skoj!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!