Inlägg från: Anonym (Smålandsmorsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smålandsmorsa)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-27 19:33:46 följande:
    Äsch, du och jag, morsan, du och jag.. Fast jag är inte "ensam", jag är "oupptagen".
    Kanske ska byta till det också. Fast "oupptagen" känns inte riktigt som det passar mig, tycker jag jämt är upptagen med nåt Men å andra sidan är jag ju inte speciellt ensam heller, bara på kvällarna. Men nu har jag ju er
  • Anonym (Smålandsmorsa)
    Klöset skrev 2011-11-27 19:36:29 följande:
    IHahahaha jag skulle aldrig över ge dig ju
  • Anonym (Smålandsmorsa)
    Mikesh skrev 2011-11-27 19:47:52 följande:
    Har nu utan tvekan skådat familjelivs vackraste mamma :o...
    Men hallå, jag har ju inget foto *fattar noll*
  • Anonym (Smålandsmorsa)

Fasen vad ni tjattrar på här bara för att man råkar sitta på HP några timmar och snacka med en snygg kille, hihi

• Anonym (Smålandsmorsa)
    Klöset skrev 2011-11-27 22:53:16 följande:
    nooooooooo Gråter
    Hehe, du behöver säkert inte oroa dig
    Men lite kul iaf att någon ens vill prata med en. Vi började snacka utan att jag hade sett hans bild, ful som vanligt tänkte jag då. Men sen fick jag se bilden och...INTE ful kan jag säga, hehe
  • Anonym (Smålandsmorsa)

Blev det fel smiley nu igen eller? Ush kan inte det här

• Anonym (Smålandsmorsa)
    Klöset skrev 2011-11-30 22:03:47 följande:
    Snart helg gott folk. Det gillar vi!

Definitivt, kanske t.om blir att man går ut på "stan" lite. Haha, händer ju verkligen inte ofta. Denna gången har jag faktiskt fått med mig ett par vänner
    Hur går det för dig då, ska du ut eller, själv kanske, hehe 
  • Anonym (Smålandsmorsa)

Ok, nu när det ändå pratas om snusk

Jag har börjat snacka med en kille på msn, som verkar trevlig. Vi var båda ute igår (inte tillsammans) och således lite småbakis idag på morgonen. Sen började han skriva sådär lite lagom snuskigt, vilket jag tycker är ok. MEN man undrar ju ändå om det då är någon seriös person eller någon som bara vill....ja ni vet. För övrigt verkar han både seriös och normal. Men vad tor ni. Är det vanligt/ok att börja prata snusk efter bara några dagar med någon man aldrig träffat och ändå vara seriös??

• Anonym (Smålandsmorsa)
    Anonym (ny) skrev 2011-12-03 16:35:05 följande:
    jag måste nog säga att jag har lite svårt för de som börjar snacka sex tidigt. Visst är sex absolut väldigt viktigt i ett förhållande men när det snackas sånt direkt så känns det som fokus ligger på det och inte på personligheten. För min del går det bort...
    Jo, det känns ju lite sådär även om det var ganska oskyldigt. Mest i "allmänhet" och inte typ "jag vill kn***a dig" snacket om du förstår vad jag menar. Men jag får se, om det fortsätter nästa gång vi hörs så nä då känns det nog inte så ok.
  • Anonym (Smålandsmorsa)

Jag får väl se vad som händer, än så länge känns det ok för mig. Men blir det en massa så nej. Som sagt finns ju inga garantier att någon är seriös ändå

• Anonym (Smålandsmorsa)

Ok, den idioten jag snackat med på msn visade sig vara ett riktigt stolpskott. Jag råkade skriva något som var lite dåligt formulerat som jag sedan direkt förklarade, men han loggade ut direkt och blockerade mig på hp, bara sådär liksom, utan att skriva någonting. Vilket jävla pucko alltså.
    Man blir ju lite ledsen men samtidigt försöker man tänka att det var tur att detta hände nu och inte uppdagade sig typ efter flera träffar eller nåt, att han var ett pucko alltså Jag menar, vem fan gör nåt sådant, det är ju inte normalt beteende.

Haha, sorry. Ville bara kräka av mig lite. 

• Anonym (Smålandsmorsa)
    NatalieH skrev 2011-12-04 21:26:08 följande:

Ojdå, men bättre nu än sen  kanske? :)
    haha
    Jo precis, jag försöker intala mig det iaf, haha
    Men man blir ju bara så paff, fattade liksom inte vad som hände. Vi hade pratat varje dag i en vecka typ och sen bara, pang!

Känner mig bara lite känslig för tillfället, men det är väl bara att bita ihop om man ska klara sig i den hårda karja nätdejtingdjungeln
  • Anonym (Smålandsmorsa)

Ok, nu har jag varit borta från tråden i några veckor. Vet inte om jag ska kalla det totyr men jag bestämde fanimig att jag skulle läsa ikapp samtliga sidor, typ 200 var det, hehe. Så NU är jag klar, har inte så mycket tid över så det har blivit lite varje dag

Nu är väl inga vakna längre, men jag kan inte låta bli att hoppa in ändå. Såg diskussionen tidigare idag om att försöka följa några mallar, eller bara vara sig själv. Och det är ju just DET som har varit mitt problem hittills. Jag har gått på en del dejter och varit helt och hållet precis som jag är Men det är ingen som verkar gilla hur jag är. Killarna blir helt enkelt rädda för mig, på riktigt tror jag t.om
    Den senaste såg så rädd ut att han höll på att skita på sig. Samma sak varje gång. Tycker om mig när vi skriver, tycker om hur jag ser ut, men sen när de träffar mig så ja...blir de väl chockade helt enkelt. Visst jag ÄR jävligt "på" men det är ju sån jag är liksom Försår inte hur en vuxen man kan bli så jävla rädd för det.

Jag vill INTE ändra på mig, och det tänker jag inte heller göra. Men visst i vissa svaga ögonblick har ju tanken slagit mig att tagga ner lite, men jag är ju inte en "nertaggad" person, haha. Så nu måste jag säga att det var skönt att läsa det ni skrev tidigare idag, bättre att gå på en miljon dejter och bli ratad än att försöka lägga till med nån jävla fasad bara för att få till en andra dejt liksom. Förr eller senare hittar man väl någon som kan ta en för den man är

Vill bara tillägga, trots tortyren efter några timmars läsning att ni har gett mig många kloka ord och funderingar. Tror faktiskt på något konsigt sätt att detta är den absolut bästa tråden i FL:s historia, haha

• Anonym (Smålandsmorsa)
    Smecker skrev 2012-01-10 02:03:50 följande:
    Vi är inte kloka på ett klokt sätt. Vissa av oss. Mest jag iaf. Om jag får skryta lite faktiskt. Trots att jag är den som dejtar minst av samtliga här
    Nä, men vem är det liksom.

Världen är inte klok heller, så det funkar ju
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!