Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-11-27 16:35:13 följande:
    kan nån svara mig på detta??

JAg har kontakt med en kille som verkar trevlig. Han sa nästan direkt att han ville träffa mig. Jag har skickat bild på mig men han har ingen på sig säger han. Jag har sagt att han kan skicka nån han tar med mobilen...svarar inte.
    Han lägger dock till mig på fb eftersom han säger att där har han bilder. När jag addar honom (motsträvigt eftersom jag inte brukar adda nån jag inte känner...)så har han inga bilder alls där :o svarar bara på vissa saker jag frågar om.

När jag då säger att jag inte vill ha nån kontakt med onom för han bara lurar mig t ex detta med bilderna på fb...så finns det helt plötsligt bilder där...bl a på hans barn och andra saker han berättat om sitt liv som han inte bara "kan lägga ut".

Han säger att han är väldigt seriös men verkar antingen otroligt blyg eller så har han fullt upp eller så typ ljuger han för mig! Fattar ingenting.
    Ska man träffa honom ändå? eller ska man lägga ner allt? Vet nästan inget om honom för han säger inte mycket....
    Skulle inte lita på en sådan "gubbe". Var försiktig.
  • apsolut

Nu lär han snart vara här. Kramar man människan direkt eller? Skakar hand?

• apsolut
    Glädje58 skrev 2011-11-27 16:44:53 följande:
    Först ber du om legitimation, så du vet att han är han. Sen kontokort, och sen en handskakning...
    Hahahaha kontokort kan ju vara bra

Well well nu är jag här iafSkrattande 
  • apsolut

Ja både jag och Racer överlevde. Men jag tror att jag kan säga för oss båda att det inte klickade
    Men nu har vi testat i alla fall och det var trevligt med lite sällskap  

• apsolut
    Glädje58 skrev 2011-11-27 19:15:06 följande:
    Fan, nu  börjar strömmen att fladdra fram och tillbaka....
    Här med. Tar i ganska bra.
  • apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-27 19:24:05 följande:
    Men hallå!!!! Dejtar inte du...? 
    Klöset skrev 2011-11-27 19:21:28 följande:
    Ja både jag och Racer överlevde. Men jag tror att jag kan säga för oss båda att det inte klickade
    Men nu har vi testat i alla fall och det var trevligt med lite sällskap  
  • apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-27 19:27:51 följande:
    Sorry att jag var lite trög i läsandet där... men nu har jag läst ikapp! 

Så synd! 
    Inga sura miner här inte .

• apsolut
    Glädje58 skrev 2011-11-27 19:29:17 följande:
    Rätt kul ändå med lite spontanbesök tycker jag. Det borde vara mer sånt. Men man vill ju gärna veta lite mer om personen om man ska ses hemma. I och för sig skulle jag känna stort förtroende för de som har varit med här ett tag i tråden.
    Det var absolut inget fel på honom!
    Man måste våga testa. 

Jag är nog lite svår (nu pratar jag bara för mig själv och menar absolut inget om Racer).

Men klickar det inte direkt är jag väldigt svår och sluter mig. Tyvärr!
    Kanske spår från mina år som enstöring.

• apsolut
    Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-11-27 19:31:34 följande:
    Synd, men kul att ni provade. En erfarenhet rikare. Jag var lite orolig där ett tag, vill ju inte bli ensam "ensam" kvar i tråden, hihi. Nä det är klart att jag vill att du hittar någon, men du fattar vad jag menar
    IHahahaha jag skulle aldrig över ge dig ju
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!