Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 22:08:57 följande:
    Min skilsmässa är verkligen värd att fira!!! Den har kostat mig dyrt på många sätt, men jag mår såååå bra på många sätt numera, livet är helt annat än för ett år sedan! 

Vad härligt att höra Skål
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-06-28 22:26:11 följande:
    Nämen hoppla  titta jag fick inlägg 40700Drömmer

Bara det är värt att fira Skål
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-06-28 22:27:39 följande:
    Jag leder iallafall ligan över flest offtopic inlägg i tråden. =-D

Men du har hållt dig till samma ämne i alla fall Skrattande
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-06-28 22:51:21 följande:
    ... Likör 43 var nog 10 årsedan jag drack, det måste jag köpa någon dag igen. Det var riktigt gott med mjölk kommer jag ihåg.
    43:an hade jag med mig två flaskor när jag åkte skidor i frankrike. Kunde inte dricka det efter resan
  • Glädje58

Suck, hittade ännu en hudförändring. Två cm stort under hakan. Undrar när det är dags att kasta in handduken? 

• Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-29 14:50:36 följande:
    Men nej, vad trist!

Ge aldrig upp, Glädjen! {#emotions_dlg.flower} 
    Tyvärr så finns det en punkt där jag kommer ge upp. Men givetvis hoppas jag att jag slipper hamna i den situationen där jag lämnar jorden. Men jag vill inte bli ett vårdpaket...

Nu ska jag ha kul i helgen, eller försöka i alla fall Glad   Musik, åka bil, kramar, god mat och skratt
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-07-02 12:16:27 följande:
    4, Jag är inne i ett stim nu, Nu ska vi veva in långsamt här muhaha.
    Glöm inte bort att slänga tillbaka dem i havet om de är för små Flört
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-07-02 06:35:59 följande:
    Förövrigt om jag inte länkade den när det var aktuellt, Här är ett klipp från konserten vi gjorde för en månad sedan drygt (Innan jag hoppade av bandet vill säga...; Jag spelar stråkarna i den här låten) 
    Lite halvtaskig kvalité på bilden och ljudet, men för att vara inspelad på en usel mobil så tycker jag det är okej.

">

" target="_blank">

Åh vad jag blir sugen på att spela musik igen. Den där känslan när alla är precis så tajta det bara går... man bara lyfter. Bästa drogen som finns Glad
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-07-02 12:31:00 följande:
    ...Jo det är skoj att spela, Det borde du ju göra om inte annat för hobby basis.
    Det här med tiden... hur ska man få tid?...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!