• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-10-05 20:55:48 följande:
    Jag skiter i vart i helvete folk bor eller kommer ifrån.. lite iallafall.
    Så länge de kan tänka sig att bosätta sig i Stockholm dåFlört
  • takida
    visma1 skrev 2012-10-05 21:00:32 följande:
    Innan jag hade barn så brydde jag mig inte var folk bodde men nu känner jag mig inte direkt så flexibel och kan inte flytta över halva landet om kärleken skulle bo där liksom.
    Jo jag känner precis samma. 
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:01:43 följande:
    Det hänger inte så mycket på mig faktiskt. Du vet.. massa ungar som gärna vill träffa sin pappa och han vill gärna träffa sina barn.
    Nähä, vill ungarna träffa pappa? Vad ska det vara bra förFlört
    Vi har redan avhandlat det här ämnet en gång och vi är fortfarande rörande överens. Jag skulle inte kunna tänka mig att flytta lång varken med sonen eller utan honom. Jag skulle inte heller vilja att någon gjorde det valet för min skull. 

• takida
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:13:08 följande:
    Japp!

Jag skiter fortfarande i vart folk kommer ifrån så länge hon antingen bor i Stockholm just nu, nära Stockholm eller att hon är flyttbar.  
    Det var ju det jag skrevSkrattandeFlört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 21:11:46 följande:
    Åh takida! En riktigt lång biffig alfahane som bryter på på finska så hoppar Vanilla upp och ner och tindrar med ögonen och erbjuder diarrémassage till höger och vänster;)
    Lova mig en sak! Erbjud aldrig mer en diarrémassageSkrattande
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:17:56 följande:
    Men det är synd!

Nu citerar jag mig själv men det skiter jag i. 
    Vad är det som är synd? 
  • takida
    visma1 skrev 2012-10-05 21:19:30 följande:
    Jag har mest träffat de som redan har barn sedan tidigare, blir nog en chock att gå från 0 till 4 ungar hur underbar jag än är
    Härligt med lite självförtroendeGlad
    Men va kul det hade varit om du träffade en kille som också har många barn, då kan ni bilda ett eget litet fotbollslagSkrattande
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:21:42 följande:
    Att alla inte är flyttbara. Man kan ju gå miste om något riktigt bra.
    Ja du går ju miste om mig såFlört
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:27:16 följande:
    Typ som om man skulle ragga på krogen (sånt jag inte kan) så är inte första frågan om hon är flyttbar liksom.
    Men det är lite annorlunda på nätet där man ser ort, antal barn och annat skit direkt. 
    Tror nog visst att du kan ragga på krogen om du bara vill! Men jag håller helt med om att det inte är det första man frågar direkt. 
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:24:18 följande:
    Är det verkligen det viktigaste initialt om någon är flyttbar?
    Men om man vill träffa någon att bli seriös med så känns det som bortkastad tid att träffa någon man vet inte är flyttbar om man inte är det själv. 
    Varför ge sig in i något där man redan från början vet att chansen att det ska leda någonstans är minimal? 

• takida

Min stackars lille skrutt ramlade ur sängen. Värsta dunset, men han märkte det knappt som tur är. Han sover djupt han:)

• takida
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:34:56 följande:
    Takida, det jag menar är varför behöver man alltid själv vara bekväm, om hon inte är flyttbar varför behöver jag sitta fast gjuten där jag bor? Man är faktiskt två i ett förhållande.
    Jo klart att man är två i ett förhållande och är den ena personen flyttbar så är det ju inget problem. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!