Anonym skrev 2012-09-01 21:05:08 följande:
Jag är så less på dejting och killar, men ändå är jag så beroende av kärlek och social kontakt. Jag blir så knäckt av att gång på gång bli ratad, dissad och att han slutar höra av sig och speciellt eftersom jag upplevt detta under hela mitt 37 år långa liv. Självklart blir det ju en framkallning från min sida eftersom jag är så undermedvetet inställd på att han kommer dissa mig för att det är det jag är van vid och då är jag extra snäll för att jag är rädd att förlora honom, och då gör jag det oxå :( Varför förtjänar man inte kärlek om man inte har superbra självförtroende?
Jag önskar att du vore en dator. För då kunde man göra en total ominstallation på dig. Du behöver det.
Du är full av skräpprogram och en massa filer som ligger och skräpar. Du tror att filerna behövs så det är lika bra att de får ligga kvar. Men så är det inte.
Du utgår från lögner när du träffar nya killar. Och vad består lögnen av? Jo, att det kommer gå åt skogen.
Vad menar du med att du är extra snäll? Berätta mer...
Kärlek, det är något man ger. Jag har svårt att tänka mig att jag skulle ge kärlek till en kvinna som endast har superbra självförtroende. Det behövs andra saker. Jag är helt säker på att du har fina egenskaper. Det gäller att hitta någon som uppskattar det bara.