Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-29 17:23:07 följande:
    du är hjärtligt välkommen att sköta min tvätt oxå, här viks de men skulle kanske inte påstå att det blir fint... Tvätta o vika är ett nödvändigt ont!
    Nej.. nej.. neeeej.. tvätta och vika är roligt! Lukten av ren ny tvätt, slamret från tvättmaskiner och torktumlare, se högarna fint vikta på bordet framför sig.. aaahh.. existentiell lycka!

Njae.. färsking kan få tvätten fixad gratis för hon kan data och internätverk och modermodem sånt däringa som man kan behöva hjälp med ibland, ni andra får sätta er och förhandla fram en bra deal ;)

PS
    Jag är programmerare från början.. just sayin'
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-29 17:28:24 följande:
    Jomen så är det ju! På tal om det så kanske jag skulle se till tvätten. Eler hur var det booYah skulle du ha en het dejt med min tvätt? Jag kan hitta tusen andra saker som är roligare

Värsta är att det är stora fönster ut mot både trapphus och gård så alla ser ju vad man grejjar med och viker. Hatar det   
    Hahahahahahaha.. får bli en annan dag, just idag av alla årets dagar tvättar jag inte Solig Skål 
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-29 17:56:20 följande:
    Jag kan lära dig att dansa bugg Det är en görbra grej att skriva upp på sitt dating CV!!!
    3 år på dansskola, buggen har jag stenkoll på
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-29 17:59:54 följande:
    ja, det är ganska lugnt. Tvättade blå handduk bara med vita saker, så nu är allt ljusblått.

Katten är kass igen här så jag ska väl ägna resten av kvällen åt att försöka få någon lösning på det...
    Jisses.. jag sorterar alltid tvätten innan jag går ner i tvättstugan. Har fin IKEA-bag som fungerar som tvättpåse
  • Smecker

Ugh.. kom på att jag har tvättid imorgon. Max 4 maskiner med tvätt, totalt otillfredsställande. Skrikandes Måste sluta tvätta varje vecka.

• Smecker
    Klöset skrev 2011-11-29 18:17:36 följande:
    Oh my! 600 nya inlägg sen sist jag läste (typ).

Något kul som har hänt? Sammanfattning?

Drömmer 
    Sammanfattning:

Lars är kung på att tvätta och vika. Färsking, Viq och den där jobbiga saken (hehe) suger fett på det. Några osäkra kommentarer hit, några sakna-kommentarer dit, lite fler lyckliga-kommentarer.. 

Tja, det var väl det ungefär. 
  • Smecker
    Anonym skrev 2011-11-29 18:50:37 följande:
    Bara irriterad över dåliga dejter på sista tiden och när tjatpelle satte igång så blev det lite väl bra. Kanske skulle lägga ned ett tag, så jag inte ger nästa typ en rak höger för att han lagt upp ett tio år gammalt foto och sålt sig med mördande reklam utan ett uns sanning i.
    Eller så raggar du i den här tråden istället, finns väl några kandidater som är lediga fortfarande.. Flört
  • Smecker
    Anonym skrev 2011-11-29 19:11:13 följande:
    Du menar dig själv nu antar jag. Vad jag har förstått så är det väl upp till herrn själv att välja och vraka. Det ser inte ut att vara pågrund av brist på lystna kandidater som du fortfarande är ledig, måste vara något annat...
    Jisses, varför måste allt handla om mig?! Ser jag ut som ett köttstycke utlagd på disken i charken? Glöm det förresten, jag vill inte veta svaret.. Tungan ute Nej, det finns andra vettiga kandidater, om du har följt tråden eller ids backa bandet lite.
  • Smecker
    Anonym skrev 2011-11-29 19:22:39 följande:
    Kanske var lite snabb i mitt antagande där Charken, hmm, den där slaktarn vill jag nog veta vem det är innan jag handlar. Det kan ju faktiskt vara barberaren från Sevilla
    Lite snabb va? Tungan ute Jag är inte den som är den ifall rätt person dyker upp, men.. nej.. låter nog bli att pimpa mig till vem som helst.

Förvånad Menar du att han kanske INTE är barberaren i Sevilla?? Neej..
  • Smecker
    Anonym skrev 2011-11-29 19:32:47 följande:
    Det kanske är bra ifall det är han. Alla tjatar ju om närproducerat och det verkade ju han leverera.
    Färskt är det iaf, det är allt jag bryr mig om
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!