Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-29 17:23:07 följande:
    du är hjärtligt välkommen att sköta min tvätt oxå, här viks de men skulle kanske inte påstå att det blir fint... Tvätta o vika är ett nödvändigt ont!
    Nej.. nej.. neeeej.. tvätta och vika är roligt! Lukten av ren ny tvätt, slamret från tvättmaskiner och torktumlare, se högarna fint vikta på bordet framför sig.. aaahh.. existentiell lycka!

Njae.. färsking kan få tvätten fixad gratis för hon kan data och internätverk och modermodem sånt däringa som man kan behöva hjälp med ibland, ni andra får sätta er och förhandla fram en bra deal ;)

PS
    Jag är programmerare från början.. just sayin'
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-29 17:28:24 följande:
    Jomen så är det ju! På tal om det så kanske jag skulle se till tvätten. Eler hur var det booYah skulle du ha en het dejt med min tvätt? Jag kan hitta tusen andra saker som är roligare

Värsta är att det är stora fönster ut mot både trapphus och gård så alla ser ju vad man grejjar med och viker. Hatar det   
    Hahahahahahaha.. får bli en annan dag, just idag av alla årets dagar tvättar jag inte Solig Skål 
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-29 17:56:20 följande:
    Jag kan lära dig att dansa bugg Det är en görbra grej att skriva upp på sitt dating CV!!!
    3 år på dansskola, buggen har jag stenkoll på
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-29 17:59:54 följande:
    ja, det är ganska lugnt. Tvättade blå handduk bara med vita saker, så nu är allt ljusblått.

Katten är kass igen här så jag ska väl ägna resten av kvällen åt att försöka få någon lösning på det...
    Jisses.. jag sorterar alltid tvätten innan jag går ner i tvättstugan. Har fin IKEA-bag som fungerar som tvättpåse
  • Smecker