Anonym (fegisen) skrev 2012-02-11 11:10:10 följande:
Annars finns det KBT så kan du ändra ditt sätt att se kvinnor och då lättare dra till dig kvinnor som inte är så.
Så länge du ser så på kvinnor är det sådana kvinnor du drar till dig. Alltså ligger faktiskt det hela i dig själv, så tror jag i allafall, och ja jag väljer att va fortsatt anonym.
som vanligt här på FL oh hjälp nej vad skulle folk tro om mig om jag avslöjar mitt ne gud de skulle få en skev bild av mig... Det är det du implicit säger, o nej jag har hittat kärleken tjejer som tagit mig för den jag är..... Jag tänker inte ändra mig för att passa in det finns även bra kvinnor ute det vet jag...
Jag är den jag är och ja jag är inte den som viker för en konflikt om jag anser att ngn hoppar på mig. Ja jag har stake att ha bild att träffa personer här i tråden... Och ja du får fortsätta att vara en fegis men folk här i tråden kommer tids nog att förstå vad du är för en människa som inte vågar gå ut med vem du är..
Gentle är nog en av dem, även om vi har olika åsikter ibland så är vi ärliga o raka o jag kan säga som det är till han... I mina ögon blir du mer och mer patetisk du undergräver din egen trovärdighet att så fort ngt blir jobbigt blir du anonym o hoppar på mig...,
Gör som gentle och mig stå för det du skriver istället.....