• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullsmeeeet skrev 2012-10-29 22:52:04 följande:
    alldrig fel med tjejer som gillar att rida Flört
    hahaha, nu börjar han komma igångFlörtSkrattande
  • takida
    Cocacola skrev 2012-10-30 19:44:15 följande:
    Det beror på hur man ser det! Drömmer Läser ett basår för att bli behörig till läkarprogrammet som jag inte tänker gå. Det skulle man ju kunna kalla valt fel. Å andra sidan har det för med sig en massa positiva saker och känns helt rätt, även om det är fel så jag tror att det var någon mening med det hela. Ska även söka eftersom det ökar chanserna för mina klasskompisar att komma in, fast jag behöver på något vis se att jag kan komma in. Känns en smula vrickat men om det bidrar till att läka min trasiga själ så... :P

Ska i vilket fall läsa en betydligt intressantare utbildning istället. Betydligt osäkrare jobbmarknad och jag har ingen aning om vart det kan tänkas finnas något jobb i slutändan men det blir nog bra. Jag är flyttbar som attan tydligen MED mina älskade ungar så allt är möjligt. Nästan. Går allt åt skogen får jag väl plugga igen sen.
    Vad för utbildning vill du läsa istället då? 
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-10-30 19:05:09 följande:
    "Presentation
    Själv kan jag säga - ung glad sällskaplig tjej, inga dåliga vanor. om du skriver något vackert, skulle det inte vara etiskt, så jag kommer att skriva om mig själv att jag är ganska :) Tyvärr och kanske en förmögenhet, hittar jag inte hennes man. Jag hoppas snart att åtgärda problemet. Jag vill ha en enkel kvinna lycka. Jag vill älska och bli älskad :)"

Håkej! Taget.
    Bara att slå till direkt Nicke, vad väntar du påFlört
  • takida
    Cocacola skrev 2012-10-30 20:03:01 följande:
    Trädgårdsmästarutbildningen {#emotions_dlg.flower}

Fast vi har inte sett än om jag vågar. Går i vilket fall inte att söka igen förrän till nästa vår.
    Vilken tvärvändningGlad jag kan inte hålla liv i en endaste växt jag Skäms
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-30 20:15:19 följande:
    Blir så irriterad. Kondomförsäljarna ringer mig varje dag. Men jag svarar inte!
    Haha, va? 
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-30 20:25:33 följande:

haha ja annars får jag ingen använding för dem lägger dem att samla damm med resten
    Du får väl användning för dem när du träffar lammköttet? Flört
  • takida
    Cocacola skrev 2012-10-30 20:24:16 följande:
    Haha, du får säga att de skickar med en lämplig kk också
    Hehe, smart Skrattande
  • takida
    bullsmeeeet skrev 2012-10-30 20:22:40 följande:
    hur mår alla mina små kycklingar? Kyss
    Finns det kycklingar här? Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!