• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-11-25 23:32:24 följande:
    Äntligen är jobbhelgen över. Om ni bara visste hur mycket jag ska sova imorgon. Ungefär som ett spädbarn utan kolik!  Solig
  • takida
    lemonina skrev 2012-11-30 16:35:04 följande:
    För djuren hörs det väl
    Så det låter bara om någon hör det? 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-30 16:56:45 följande:
    Takida: Japp krävs ett höra för att ljudvågorna ska kunna höras så det hörs ju inte utan öron. Men djuren finns överallt så något djur hör det säkert
    Om jag ställer frågan så här istället då. Om det finns ett rött hus djupt inne i skogen och ingen nånsin ser det, finns det då? 
    Finns omvärlden tack vare de som lever i den eller existerar den oavsett dess innehåll?  
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-30 17:24:40 följande:
    Takida: Tja om ingen lever så skulle ju stugan garanterat inte stå där. Men klart att stugan finns men den syns inte för det finns inga ögon som ser den. Precis som att trädet faller men det krävs öron för att höra det men trädet kommer ju fortfarande falla det är ett faktum men om ingen hör trädet falla så kommer ju ingen se det falla. Alltså syns det inte heller. Om ingen döv person ser trädet falla förstås
    lemonina skrev 2012-11-30 17:51:58 följande:

Oh my god. Känns som en filosofilektion jag hadde en gång i tiden. Jag bestämde mig för att kasta in handduken när läraren sa" att det kanske inte är en katt man ser utan en utklädd hund" hahaha detta blev alldeles för mycket för min lilla hjärna att bearbeta. Ungefär som när jag börjar tänka på universum då blir jag alldeles koko och låst för det är så mastodont ofantligt svårt att tänka på
    Lite lagom flummigt så här en fredagskväll. Tror faktiskt att bästa sätet att greppa det är att hinka i sig en flaska vin! Vetenskapsteori är baskemig inte lätt!

• takida
    lemonina skrev 2012-11-30 17:57:22 följande:
    Blev just erbjuden sex på facebook, synd bara att det inte var ågon jag vill ha sex med Obestämd Jag får bara helt fel killar  efter mig ....
    Du har lagt ner sexsajten men får sexerbjudande via FB istället. Så kan de gåSkrattande
  • takida

Jag äger ett strykjärn räknas det Flört
    Tveksam till om jag nånsin använt det. Mitt ex använde det frekvent men jag vägrade, sen dejtade jag en kille ett tag som fick mig att rota fram det så han kunde stryka sina skjortor. 

Lite skrynklor har väl ingen dött av Glad 

• takida
    Niklas2k skrev 2012-12-04 17:49:35 följande:
    Jag är alltså inte för att försöka jobba fram någon sorts kärlek. Antingen så finns det något där eller så gör det inte det. Andra får göra precis som man vill förstås.
    Gillar din inställning som jag oftast också kör med. Men vet av egen erfarenhet att kärleken kan ploppa upp till in person när man minst anar det men då har det visserligen inte varit något jag jobbat på att få fram. Glad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-05 18:18:16 följande:
    3st inbox hittills och några från Takida Fast de var i annat syfte
    Älskar våra mailkonversationer Hjärta
    Vi blir bara klokare och klokareFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-12-05 19:52:52 följande:
    Såg en så fin kille på jobbet idag Fattar inte vart han kom ifrån, men hoppas på att han jobbar någonstans inom koncernen så att han dyker upp på julfesten på fredag. 
    Då får vi hålla tummarna för att du stöter på honom på fredag då Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!