• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-08 23:48:24 följande:
    Ni måste läsa denna presentation. Aldrig tidigare har en profil fått det att vända sig så i min mage OCH få mig att skratta samtidigt:

Hej

Är en snart 31 årig kille som pluggar service managment och samtidigt jobbar som försäljare.

Har även jobbat som modell tidigare. Jag bryr mig mycket om min kropp och mitt utseende, därför är träning en viktig del av mitt liv.

Jag har fått många mail och förfrågningar på denna sida, och jag kan bara konstatera att det finns en av mig, och många av er. Även om jag förundrats över hur vackra tjejer här finns som jag själv aldrig skulle hitta, så kan jag också konstatera att det finns killar där ute för vissa av er tjejer som inte nödvändigtvis ser ut som mig men som kanske är mer på er nivå, så jag tror det finns en för oss alla där ute.

Utseendet har betydelse för mig, men inte nödvändigtvis allt, för detta är 2000 talet, och då ska en kvinna kunna kombinera en god fysik, ett attraktivt yttre och en personlighet som matchar. Det är en sån kvinna som kommer vinna mitt hjärta. Så för all del skriv om du känner dig träffad av beskrivningen.

Och en till sak, jag vill dejta tjejer som inte har barn sedan tidigare, hade jag velat dejta en tjej med barn hade jag sökt till ensam mamma söker man och kommit med. Men är ute efter att träffa någon barnfri.
    Fan också. Att du skulle hitta mig!
  • Nicke
    takida skrev 2012-01-09 16:57:45 följande:
    den som faller ner från himmelenFlört
    Det faller inget från himmelen här. Hoppas att skiten håller sig borta.
  • Nicke
    Per19 skrev 2012-01-09 17:18:10 följande:
    Gläds med dig om det "krokar i" för er, om han är till belåtenhet efter lite betänketid?

Själv har jag aldrig dejtat på det där sättet, men det vore roligt att prova nån gång om det blir aktuellt?
    Alltså, du letar efter en dejt? Är din status i din presentation ett misstag?
  • Nicke