• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-08 23:48:24 följande:
    Ni måste läsa denna presentation. Aldrig tidigare har en profil fått det att vända sig så i min mage OCH få mig att skratta samtidigt:

Hej

Är en snart 31 årig kille som pluggar service managment och samtidigt jobbar som försäljare.

Har även jobbat som modell tidigare. Jag bryr mig mycket om min kropp och mitt utseende, därför är träning en viktig del av mitt liv.

Jag har fått många mail och förfrågningar på denna sida, och jag kan bara konstatera att det finns en av mig, och många av er. Även om jag förundrats över hur vackra tjejer här finns som jag själv aldrig skulle hitta, så kan jag också konstatera att det finns killar där ute för vissa av er tjejer som inte nödvändigtvis ser ut som mig men som kanske är mer på er nivå, så jag tror det finns en för oss alla där ute.

Utseendet har betydelse för mig, men inte nödvändigtvis allt, för detta är 2000 talet, och då ska en kvinna kunna kombinera en god fysik, ett attraktivt yttre och en personlighet som matchar. Det är en sån kvinna som kommer vinna mitt hjärta. Så för all del skriv om du känner dig träffad av beskrivningen.

Och en till sak, jag vill dejta tjejer som inte har barn sedan tidigare, hade jag velat dejta en tjej med barn hade jag sökt till ensam mamma söker man och kommit med. Men är ute efter att träffa någon barnfri.
    Fan också. Att du skulle hitta mig!
  • Nicke
    takida skrev 2012-01-09 16:57:45 följande:
    den som faller ner från himmelenFlört
    Det faller inget från himmelen här. Hoppas att skiten håller sig borta.
  • Nicke
    Per19 skrev 2012-01-09 17:18:10 följande:
    Gläds med dig om det "krokar i" för er, om han är till belåtenhet efter lite betänketid?

Själv har jag aldrig dejtat på det där sättet, men det vore roligt att prova nån gång om det blir aktuellt?
    Alltså, du letar efter en dejt? Är din status i din presentation ett misstag?
  • Nicke
    NatalieH skrev 2012-01-09 17:52:34 följande:
    Börjar fundera på varför snön faller i söder och inte här? Tycker vi kan få lite snö iaf så barnen kan åka pulka, fast nu är ju lovet slut så nu får det vänta till sportlovet Har ingen lust att skotta som förra året
    Jag vill inte ha snö. Eller ok, visst, snö är ok. Så länge det inte är kallt eller halt.
    Halt, folk kan inte köra här ute.
    Kallt, svindyrt att värma upp huset.
  • Nicke

Man kan klä det i en enorm kilt också. Mohahahah. Jag är så rolig!

• Nicke
    Anonym (ny) skrev 2012-01-09 18:56:57 följande:
    Hur många dejter hade ni innan ni ansåg att ni var "ett par"? Hur många dejter tog det innan ni ist för att typ gå och fika på stan började gå hem till varandra? hur lång tid innan första sexet? Om ni hade sex tidigt, kände ni er verkligen attraherade och intresserade på ett sätt som ni tänkte er en relation så tidigt eller var det bara för att humöret/kroppen sa att det var trevligt
    Ehm..
    Jag har råkat hamna i säng på första dejten mer än en gång efter att jag skilt mig. När/om man är ett par pratar man igenom tillsammans. Det är ganska enkelt. Jag har inga regler. Hamnar man i säng så gör man ju det. Jag klagar inte. Jag gillar det.
  • Nicke

Jag kan sällan få ordning på mina känslor för en person på FÖRSTA dejten. Däremot kan man väl bli väldigt.. sugen om vissa saker är... rätt..

• Nicke
    Glädje58 skrev 2012-01-09 20:49:34 följande:
    Nej igen. Min undran är ang antivirusprogram. När perioden nu går ut om fem dagar. Är det så att det fortfarande fungerar som ett antivirusprogram men att det inte längre kommer vara uppdaterat. Eller är det så att det slutar att fungera helt och hållet, skyddet är borta?
    Ta bort skiten genast.

Installera Windows Security Essentials istället. Det är Microsofts gratis-antivirus. Funkar kanon!
    windows.microsoft.com/sv-SE/windows/products/security-essentials

Det förutsätter dock att du har Vista eller 7. Annars är AVG Free kanon:
    download.cnet.com/AVG-Anti-Virus-Free-Edition-2012/3000-2239_4-10320142.html&subj=dl&tag=button
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!