Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-02-11 11:12:08 följande:
    Men alltså du sätter ju hela tden = mellan utbildningsnivå och hur mycket man förstår. Så är det ju inte, livet är en jävligt hård skola. Man behöver inte kunna sätta fina ord på allt för att kunna förstå saker.
    Det handlar om att vi lever i ett kunskapsbaserat samhälle, varför tror du att universitetet är till för alla. Högre utbildning skapar en högre förståelse för samhället. Skulle du vilja gå till en psykolog som är snickare o prata om dina känslor ?

Tror du han förstår det du anförtror honom o han kan hjälpa dig?  till att må bättre om du skulle må dåligt? 
  • starchild81
    Anonym (fegisen) skrev 2012-02-11 11:30:50 följande:
    Är du helt säker på att du vill veta vem jag är?
    Ja för då kan jag läsa allt du skrivit som anonym och med ditt vanliga nick... Se hur mkt du vågar spy ut som anonym o jämföra det med du skriver som vanlig.... 
  • starchild81
    GentleManiac skrev 2012-02-11 11:20:10 följande:
    Du har inte tänkt tanken på att det kanske är en i din närhet, kanske kvinnlig bekant som är intresserad av dig, men rädd för ditt kvinnoförakt som du visar. Intresserad av den som döljer sig bakom fasaden starchild, försöker få dig att omvärdera ditt tankesätt utan att bränna sina broar hos dig?

Som fegisen sa, KBT kanske vore en start, har du så mycket negativt bakom dig som du säger så kan det va bra att få en samtalskontakt om det
    Men du känner mig inte privat jag är ganska trevlig privat..... Du menar mina två tjejkompisar som messar mig hela tiden som jag inte har känslor för? 

Jag kommer att hitta ngn herre gud jag har bara varit singel sedan jag började plugga.....  Alla skriker om KBT är det ett behövt behov eller ett skapat behov.....?  
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-02-11 11:25:23 följande:
    Tycker snarare du, utifrån det du skriver, blir exakt rätt uppfattad. Eller så kanske du inte behärskar det skrivna ordet så väl som du tror.
    jag vill nog försöka passa in i medelklassen, skall jag komma krypandes med de jag växte upp med o be om nåd?... Vet du hur mkt förakt det är i den svenska överklassen, hur mkt de ser ner på arbetare?   
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-02-11 11:28:40 följande:
    Driver du med mig? Senaste två gångerna jag var ute blev jag bjuden, de tyckte att det var mer rättvist eftersom jag är student och de hade det bra ställt. Jag har ingen aning om vad det är för gold diggers du råkat ut för, men att basera sin uppfattning om kvinnor på endast det urvalet?
    Nopps en va ssk och en var ekonomi ansvarig.... Varför tror du jag har slutat att dejta? 
  • starchild81

Varför tror ni folk då alltid är anonyma eller inte har bild då de hoppar på mig? Jag anser att det är ett feghetstecken. Om du inte vill bli igenkänd är du anonym om du har civilkurage har du bild... 

• starchild81
    Smecker skrev 2012-02-11 11:46:32 följande:
    Högre förståelse för samhället? Du skojar va? Högre utbildning är det som polariserar samhället, det är bara att kolla högernissarna på Handels vs vänsternissarna på Sociologen tvärs över gatan. Högre förståelse.. hahahahahahaha.
    Redan där delar du in dem i fack när du skriver vänsternissarna jag finner det stötande att du kallar dem för vänsternissar det är väldigt nedvärderade ord... Varför har du ett förakt mot sociologer? 

Så du tycker att sociologer är mindre värda för det är ju det du uttrycker i dina ord?  
  • starchild81
    Bubsan skrev 2012-02-11 11:52:11 följande:
    Jag har ju avslöjat mig nu, gjorde det någon skillnad?

//fegisen
    Du som är så snäll o trevlig annars? varför kunde du bara inta sagt det med ditt vanliga nick o undvikit denna konflikt som blev?
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-02-11 11:52:59 följande:
    Bild? Nöjd? Eller vad mer vill du ha, adress och telefonnummer med?
    Nej vad skall jag med det till ;) 
  • starchild81
    GentleManiac skrev 2012-02-11 11:55:59 följande:
    han satte en vettig förståelse på dina ord snarare
    han nedvärderade sociologer...... 
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-02-11 12:01:42 följande:
    Ett typexempel på hur starchild81 funkar:

Plockar ut en sak i en hel text och ignorerar resten. Att jag skriver "högernissar" om Handels är totalt irrelevant, för "vänsternissar" är nedvärderande enligt starchild81. Läs om, läs rätt, läs innantill.
    och gjorde precis samma mot mig gör det dig till en bättre människa då?  Jag anser att vänsternissar har en negativ klang ja....  Tänk på alla som är höger som pluggar där då vad skall du kalla dem för ? o vad skall du kalla alla som är vänster o pluggar på handels för?
  • starchild81

nä nu skall jag lalla iväg till linne o käka plommonbröd med tjejpolaren... Hörs senare jag har ju ett liv med hoppas att hon står ut med mig.... skratt

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!