• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-01-09 21:10:56 följande:
    vad är lindvallen mot Romme alpin?Flört
    Jag brände av med full vart utför backen med snowboarden när jag var där sist. I slutet på backen så ramlade jag. Det gjorde ont.
    Allt var Rommes fel!

För allas info liksom.
  • Nicke
    takida skrev 2012-01-09 21:21:00 följande:
    men att du inte kan hantera brädan är ju inte Rommes felFlört
    Jodå!
  • Nicke
    Heidi1 skrev 2012-01-09 21:57:10 följande:
    har även fått vissa när jag har bådda mina barn med mig + deras två kusiner som är 1 och 4 år
    Vi fick visa på systemet (som jag besöker ca 1 gång om året) när exfrun var höggravid och vi hade med de andra två. Tanten i kassan sa att hon nästan var tvungen att titta för att vi hade nästan tre barn och såg så unga ut.
    När hon såg körkorten så sa hon "jamen ni ÄR ju unga!"

Alltså.. det kändes bra.
  • Nicke
    takida skrev 2012-01-09 23:21:55 följande:
    Hellre en fattig kille som är rik på annat, än en rik kille som är fattig på annat!
    Ja, detsamma gäller för tjejer här.
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2012-01-10 20:34:51 följande:
    Om det är bra. Jag är otroligt negativ till medikamenter
    Det kan vara bra om det hjälper dig. Mig har sånt aldrig funkat på. Jag har testat mig igenom ett par olika SSRI och även SNRI utan någon som helst förändring så jag la ner det där.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-01-10 20:43:48 följande:
    Vissa är okänsliga för serotonin-påslag, ca 0.1% av befolkningen, så grattis!
    Tack så mycket! Jag hade hellre sett att de hade fungerat faktiskt. Detsamma gäller lite... tyngre grejer.
  • Nicke

Jag är tydlig med att jag har haft en rätt tung tid.. nu när jag dejtar alltså. Tydligen så har folk valt att träffa mig ändå. Jag är ju inget psyko iaf.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!