Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ja man kanske ska gå och skeda med katten eller nåt.

• apsolut
    Glädje58 skrev 2011-11-27 23:22:09 följande:
    Mjaaauuuuuu....  Katt
    Skrattande
  • apsolut
    Glädje58 skrev 2011-11-27 23:24:39 följande:
    Jag ska snart ner till tvättstugan och hämta tvätten. Lika bra att gå och lägga sig tidigt, jag ska upp klockan halv sex och ringa min vän som ska väckas inför hennes första arbetsdag. Sist jag ringde henne behövde jag ringa henne 75 gånger innan hon svarade. Rekordet ligger på 99...
    Är du en personlig väckarklocka?
  • apsolut

Nä, nu ger denna damen upp för idag

Sov gott alla ni fina människor!

{#emotions_dlg.flower} 

• apsolut

Oh my! 600 nya inlägg sen sist jag läste (typ).

Något kul som har hänt? Sammanfattning?

Drömmer 

• apsolut

Jag la i alla fall in en rejäl diss på en kille (IRL!!!) idag som har varit efter mig nu ett tag. Han har nog frågat efter mitt numer 25 gånger och jag säger nej lika snällt varje gång, och att jag inte är intresserad, förutom idag!! Då blev jag sur (tihi) och röt ifrån. Plötsligt blev snubben "sjuk" och gick hem för dagen. Märklig människa.

Men jag hoppas att han ger sig.  

Drömmer 

• apsolut

Snart helg gott folk. Det gillar vi!

• apsolut
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-30 22:07:48 följande:
    de gillar vi starkt! o på lördag e d fest;)
    För det är det!!
    Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-11-30 22:22:19 följande:
    Definitivt, kanske t.om blir att man går ut på "stan" lite. Haha, händer ju verkligen inte ofta. Denna gången har jag faktiskt fått med mig ett par vänner
    Hur går det för dig då, ska du ut eller, själv kanske, hehe 
    Men oj vad roligt. Var bär det av då?
    Jag ska på julfest med jobbet, ska också bli roligt!

Har inte festat på flera månader så fy fassen vad jag ska ha roligt.  
  • apsolut
    Anonym (ny) skrev 2011-12-01 09:52:27 följande:
    Jag var ju på min första dejt igår. Nu vill han bjuda mig på middag hemma hos sig på lördag. Skulle ni våga det eller borde jag föreslå nåt annat??
    Hur kändes det igår?
  • apsolut
    Anonym (ny) skrev 2011-12-01 10:31:12 följande:
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-01 10:04:40 följande:
    beror ju helt på hur det kändes när ni träffades, känner du att han e en kille att lita på så hade jag tackat ja, om du nu vill träffa honom igen?
    Det kändes bra i går. Vi var ute och gick en timme. Han verkade väldigt trevlig. Vi gick ju faktiskt på ställen i går, där jag tänkte på just det "shit vad mörkt det är här och vad lite folk" men vi snackade och hade oss så det var liksom inget konstigt alls.
    Han verkar lugn och han var inte "på" på ett otrevligt sätt utan när vi skulle säga hej då så blev det kram och lite sådär "snudd" med händer och sånt
    Känns det bra och magkänslan stämplat OK så hade jag sagt ja .

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!